tenchangler Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Heihei! Jeg skal kjøpe meg bærbar pc, og bruke den mest til skolebruk og surfing. Har ikke lyst til å bruke noe særlig mer enn 10000,- (studentøkonomi) Hva trenger jeg og hva bør jeg kjøpe? Forslag mottas med takk... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Apple ibook hvis du ikke må ha windows Lenke til kommentar
tenchangler Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Tror nok jeg trenger windows... regner med at det er best på nettverket til skolen i og med at jeg ikke akkurat er noe geni når det gjelder sånne ting... men takk allikevel! Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kom med forslag, for eg trenger og bærbar til rundt 10000 Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 dell 500m, fåes for 10600kr hos dell nå, viss du tar vekk 3 års garantien. med minneoppgradering til 512 ram. http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsinspn&v=d ialefall en slik jeg har bestilt meg nå, skal bruke den til surfing, musikk , film og litt "eldre spill" som cs osv Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 mac går fint på et windows nettverk, bortsett fra det så finnes det en rekke windows bærbare til rundt 10000,- finner noen på: www.cinet.com www.multicom.no det er vanskelig å finne noe som er bra til en så lav pris, ville nok spart litt og gått opp minst 5000 til hvis det er mulig Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Anbefaler mac, har nettopp fått en Powerbook. Den koster 15 store, men om du skal bruke 10, ville jeg absolutt kjøpt ibooken med 12". Iallefall om du ikke har behov for å spille. Den er liten og lett (noe som er essensielt for bærbare om du spør meg). Operativsystmet er utrolig enkelt og det skal som josteinsen sa over her være lett å samarbeide med Windowsmaskiner. Om du melder deg som ADC-medlem (koster over 700) vil du få 20% rabatt på kjøp over telefon fra Apple. Ergo behøver du ikke legge ut 10 store for den minste ibooken heller. Bruk de sparte pengene på mer RAM. Som du forstår er jeg kanonfornøyd med mitt kjøp. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå