Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Kan man saksøke Norge hvis Norges Lover er feil og hvis feilen har ført personen bak lyset? (Denne tråden skal ikke være om meg for eksempel)

dronjom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du blåser det veldig opp. Kommet med et milliardkrav bare på grunn av en uke du mener er uten grunn, hva med de som er feilbehandlet av helsevesenet og kanskje havner i rullestol resten av livet? Denne - og tidligere tråder - kan tyde på at det kanskje ikke er helt uten grunn. Hvorfor ikke bare kontakte pasientskadeerstatningen, helsetilsynet eller advokat om du synes saken er så alvorlig?

Du burde kanskje tenke litt over at du bretter ut saken på nett hvor også de som har behandlet deg kan lese det, og se at behandlingen faktisk var nødvendig. Skriver ikke det for å være slem, men hvordan tror du omgivelsene dine, familie, venner, arbeidsgiver osv reagerer om de kommer over trådene dine her og kjenner deg igjen?Postet av anonym: dace5a66fd72cf2d3e92b25d307c7212

Lenke til kommentar

Folk som har blitt skadet mer av staten, eller som har dødd har hatt null sjanse i domstolen som er regulert av staten. Det verste som kan skje er at du kommer i en konflikt med staten, hva som helst, militærtjeneste i utlandet, helsetabbe eller ulykker på veien.

Saker der det er åpenlyst at Staten har handlet feil, går "overraskende" i favør til Staten. Da er det flott at dommerne sier tydelig ifra til avdødes familie, at det ikke var avdødes feil, men Staten, selv om de vant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg driter jo egentlig i den saken nå, bare ville si fra :p norge får gjøre som de vil :) jeg vil heller drive med musikk og fortsette hverdagen :) skulle gjerne hatt masse spillejobber, kan nok spille en del på rådhustrappa fremover kanskje etter wf timene :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ironisk nok var det visst flere rådhustrapper i norge... jeg skal ikke gå til advokat og saksøke noen. Det var ikke helt sånn at jeg mente det heller, å skulle saksøke, men jeg ble litt pissed på sykehusgreiene her i byen jeg bor i, flere timer unna oslo. Håper det går bra med ting fremover. Er jo selv ganske glad i oslo. bless:) dere kan godt stenge tråden, men det er helt opp til dere som driver forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...