DesertGlow Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kordan går det med forslagene da? Når er det de skal velge heldiggriser? Tror man skal begynne å se på det i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer til vinnerne. Hvorfor vant ikke jeg, å jeg hadde ikke sendt inn Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer til alle de heldige vinnerene Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer alle sammen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja gratulerer. (*snufs*) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer folkens! Vel fortjent! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer til vinnerne.Hvorfor vant ikke jeg, å jeg hadde ikke sendt inn Får trøste deg med at du har fått redaksjonell omtale hos oss på forsiden for bra innlegg på forumet (testene dine). En liten trøst er det vel ? Du sier at du får en del produkter til test. Er dette noe som publiseres andre steder på nett? I så fall hvor? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer til vinnerne.Hvorfor vant ikke jeg, å jeg hadde ikke sendt inn Får trøste deg med at du har fått redaksjonell omtale hos oss på forsiden for bra innlegg på forumet (testene dine). En liten trøst er det vel ? Du sier at du får en del produkter til test. Er dette noe som publiseres andre steder på nett? I så fall hvor? Det eneste jeg har lagt ut er denne minnetesten hos dere,den er ikke publisert andre steder. I tillegg har jeg hatt oppe noen hovedkort for å teste dem i mitt system med bla forskjellige minnebrikker, holder nå på og kjører maskinen med et Asus P4P800 og bruker der forskjellige merker av ram som Geil, Corsair og TwinMos TwiSter, dette for å se om der er problemer med spesielle minnebrikker på de forskjellige kortene. Test av TwiSter brikkene vil bli lagt inn i min test i kveld. I tillegg skal jeg nå sette sammen en amd maskin for testing av bla ram, der vil jeg bruke en 2500 barton og et Abit NF7-S V 2,0 Minnebrikkene får jeg låne i 60 dager hos Psdata og Komplett. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer folkens Det hadde igrunn vært morsomt å se akkurat hvilke forslag som vant? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hmm, kan noen moderatorer endre mitt nick til 'Blib'? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Grattis. Ring når dere er i sandefjord så tar vi en skål !!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hmm, kan noen moderatorer endre mitt nick til 'Blib'? hehe, ja pluss mitt i samme slengen. /me er litt misunnelig, men får bare gratulere nok en gang til vinnerne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jepp gratulerer! Heldige svin som får nye leketøy og greier. jaja er ikke skuffet. Eneste greien eg har vunnet i mitt liv er gratis opphold i en webhotel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 *Bukker og takker og gliser så bredt han vurderer om kjevene revner snart* YEY! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Eneste greien eg har vunnet i mitt liv er gratis opphold i en webhotel. Begynn å spill på automater? (Tror 60% skal komme tilbake) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Eneste greien eg har vunnet i mitt liv er gratis opphold i en webhotel. Begynn å spill på automater? (Tror 60% skal komme tilbake) Ja sats 1000 og vinn 600 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Fikk aldri sendt inn noe svar, da jeg ikke fant på noen brukbare forslag. Men jeg vant en Twistpose på skolen idag (en uhøytidelig fotokonkurranse) så da er det greit. 8) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Fikk aldri sendt inn noe svar, da jeg ikke fant på noen brukbare forslag. Men jeg vant en Twistpose på skolen idag (en uhøytidelig fotokonkurranse) så da er det greit. 8) Awwwww. Jeg og vil ha Twist! Bytte? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Fikk aldri sendt inn noe svar, da jeg ikke fant på noen brukbare forslag. Men jeg vant en Twistpose på skolen idag (en uhøytidelig fotokonkurranse) så da er det greit. 8) Awwwww. Jeg og vil ha Twist! Bytte? du kan få 20twistposer av meg i bytte om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå