Prelude Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 svar og ide'er sendt avgårde i går kveld og en mail dukket opp i inboksen min i dag.. Hei, Vennligst ikke send oss flere svar på konkurransen. Vi har allerede mottatt et titalls svar fra deg. mvh Håvard Røste www.hardware.no ?? nå forstår jeg ingenting her.. har hatt idetørke helt til å går hvor det strømmet på med gode ideer, rablet det ned og sendte, og nå påstår HW.no at jeg har allerede sendt flere titals mail med svar til dem? lurer på hvordan i all verden det kunne ha foregått. kan det være proxy/mail serveren (proxy+ btw, må nesten ha en cache på en treg dialup..) min som bugget og sendte ut en drøss med kopier av samme mail etter hverandre eller er det noen som har brukt navnet mitt og email adressen min og sendt svar for meg? kan værtfall ikke ha vært at noen har brukt maskinen min og sendt med den for den har ikke hatt internett i perioden mandag 4. til lørdag den 9., da var jeg på ett lokalt LAN party uten internett tilgang.. Lenke til kommentar
Zig Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Altså: Konkuransen er en god ide, bare så det er sagt, premiene er også gode (jeg har mest lyst på gkortet da, LCD-en hadde sikkert vært fet den &, men det er ikke plass til mer enn usle 17" nedi skrivebordet mitt... ) Anyways kunne det sikkert være ok med en tur til sandefjord for en stakkar som bor i ei bortgjemt bygd oppi Troms... :wink: Det blir i alle fall ikke billig for hw/komplett å betale flyreisen (i alle fall ikke hvis det ikke passer med Norwegian da... ca 4-5k vil jeg tro...) Ikke så farlig uansett, jeg er ikke sikkert ikke aktiv nok til å få de resterende postene inne tiden (egentlig er det greit med en sånn grense, men kanskje jeg kunne ha fått lov til å åvære ett unntak da...? hehe) , jeg føler liksom ikke for å lage en post bare for å skrive noe som noen allerede har sagt, liksom, & siden jeg ikke er så veldig mye på nett (har ikk nett på min pc, liksom), er det alltid noen som har skrevet det jeg tenker før jeg får lest topicen (ikke at det gjør noe at folk er like smart som meg da... ) det kan hende dette egentlig også kan betraktes som spam, ettersom det egentlig ikke har noen dypere mening,men la oss heller kalle det lyrikk, for der skal hver og en finne sin egen mening... (tror jeg) Uansett vil jeg ønske alle sammen lykke til! so long Zig P.S. kom plutselig på den ene gangen jeg har vunnet en konkuranse ala den her, da vant jeg Globetrotter-spillet :oops: med andre ord ikke så mye å leve opp til... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Mwah! Du har ingen sjanse uansett. Jeg sendte inn mitt i går og jeg *SKAL* vinne! hvis ikke bomber jeg allyse På torsdag får vi ha en offisiell post hvor alle skriver forslagene sine. Uff, får ikke håpe det er begrensninger på hvor lang en post kan være. Da må jeg nok dele opp mine forslag en del ganger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Mwah! Du har ingen sjanse uansett. Jeg sendte inn mitt i går og jeg *SKAL* vinne! hvis ikke bomber jeg allyse På torsdag får vi ha en offisiell post hvor alle skriver forslagene sine. Uff, får ikke håpe det er begrensninger på hvor lang en post kan være. Da må jeg nok dele opp mine forslag en del ganger Stod det ikkje "kvalitet forann kvantitet" i konkurranseartikkelen?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Stod det ikkje "kvalitet forann kvantitet" i konkurranseartikkelen?? Jo, men det stod også at en kunne sende inn flere forslag samtidig. Så jeg kom opp med alle skikkeligt gode ideene jeg kunne og utdypte de og la til features og gjorde alle sammen til skikkeligt gode kvalitetsforslag. Har faktisk 3 forslag der som jeg vil kalle "revolusjonerende" også. Iallefall har ike jeg sett noen av dem før Lenke til kommentar
HWE Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jaja, har ihvertfall null sjans til premiene. Lenge siden jeg svarte på spørsmålene, men så først nå "samt komme opp med ett eller flere kreative forslag til Hardware.no." Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja, da har du 2 dager på deg Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Rakk det akkurat jeg, dytta kroppen over de magiske 50 dagen før dagen. Men har vel allerede brukt min kvote flaks i år, hadde en liten helgetur til roma i mai, betalt av en liten bygdeavis kalt Verdens Gang Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Rakk det akkurat jeg, Men har vel allerede brukt min kvote flaks i år, hadde en liten helgetur til roma i mai, betalt av en liten bygdeavis kalt Verdens Gang Nice, vant du konkurranse i VG? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 :-? Ja nå er det ikke så lenge igjen til noen heldige forum brukere stikker av med kule premier og greier. Har forsatt ikke kommet på noe kreativt så eg sliter litt. Vil han en av premiene. siste plass første plass... ett fett for meg Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Her var det mange som legger inn svar. Mistet helt troen på at jeg kan bli med i konkurransen. Egentlig syns jeg det er litt drøyt at de skal ha en slik grense på 50 meldinger i forumet. Ikke for å kritisere hva jeg selv har lagt inn sålangt, men det må jo medføre til mere useriøs posting og mer tull i forumet, og mindre konkret informasjon. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 If tomorrow neeever coooomes... I'm sure i .... kan ikke mer! Men tenk så mange som er spente nå da *synge videre* Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Rakk det akkurat jeg, Men har vel allerede brukt min kvote flaks i år, hadde en liten helgetur til roma i mai, betalt av en liten bygdeavis kalt Verdens Gang Nice, vant du konkurranse i VG? Stemmer det. Turen var bra den, det eneste negative var å ha 39 i feber der nede når det var 37°C i skyggen der nede. :-? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Da var mitt svar sendt inn. Blei langt. Kanskje like greit. Var det flere enn meg som gjorde mailen til et personligt brev? :wink: Fikk en sånn følelse, slik du får når du snakker med en venn jeg. Jaja, sier vel bare litt om hva jeg føler for dette samfunnet. Det eneste som klirrer hos meg er om jeg har klart å gjøre en skrive feil eller noe annet dumt i de 3 spørsmålene.. Er vel litt rar i hodet. Litt lettet også. Fant egentlig ikke på noe fornuftig før jeg begynte å skrive mailen. Håper hw.no verdsetter alt de får inn.. Tror det blir mye bra som vi kommer til å få glede av. Hehe, rakk vel den tidsfristen såvidt jeg. 22.48 sendte jeg inn. Goooood margin sier nå jeg. Kommer ikke til å få sover før jeg vet om jeg får en tur til Sandefjord eller ikke. :wink: Natta folkens :wink: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kommer ikke til å få sover før jeg vet om jeg får en tur til Sandefjord eller ikke. :wink: Natta folkens :wink: Håper du er Russ, for i så fall vil du få mange knuter i lua Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kommer ikke til å få sove før jeg vet om jeg får en tur til Sandefjord eller ikke. :wink: Natta folkens :wink: Håper du er Russ, for i så fall vil du få mange knuter i lua Næh, hva får deg til å si det? :wink: Er nok ikke Russ før om 2 år, begynte på Gk Allmenn for 3 dager siden. Sover som en unge akkurat nå, dette er bare roboten min som sitter og svarer på mail og håper at navnet mitt skal dukke opp i en viss artikkel som skal publiseres i neste uke. Natta folkens.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hmmm....tre uker allerede? Jaja, fikk ikke være med i konkuransen i år jeg da, men whatthehell, jeg hadde ikke vunnet uansett. Og jeg kastet ikke bort tid på å jobbe gratis for HW Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 sigh.. lurer på om mitt forslag til å fremme kampen mot terroer holder mål, etter retningslinjene om forslag til å revolusjonere hw.no :-/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ser ut som jeg trenger flere poster Jeg så det, nå har du kommet opp i 52 og da er du klar for konkuransen :wink: . Det er værre med meg Neinei.. Hvis dere fulgte med igår kveld. Rett før klokken 12 kunne dere se at en bruker postet alt han kunne. Vil ikke si at det var noe spam ,men han postet jo 30poster (elns) ganske kjapt. Og ja. Vet jeg burde fulgt med på noe annet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kordan går det med forslagene da? Når er det de skal velge heldiggriser? Glemte å foreslå at de kunne gjøre søke motoren bedre. Stresset for å finne svaret til nr1 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå