Gå til innhold

Sommerkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

(...)La oss si at 15 000 av disse er brukere som har over 50 poster.

Det er akkurat nå 3184 brukere med 50 poster eller mer. ;)

Bra konkurranse, HW! Ganske stor sjanse for å vinne, hvis man bare har litt kreativitet. Og det er noe jeg ikke har plagsomt mye av...

gjelder det hele forumet? altså folk på feks. gamer, amobil osv også? for det er jo ikke alle de som får med seg konken.. da har jeg litte granne større sjanser :woot: .

drar man med fly? tog? pirattaxi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klart det ikke er flere enn 100 inne frem til nå. Det er jo veldig få som sender inn FØR utløpsfristen går ut. Jeg kom på 5 nye ideer bare i dag. Hadde jeg sendt inn for en uke side hadde jeg ikke fått med dem :)

Dere leser vel ikke forslagene fortløpende? Det blir jo kjipt for dem som sender sent hvis det da er "old enws" for dere!

Altså, det blir ikke førstemann som sender inn ideen som dere bruker som får premien, er det??

Lenke til kommentar
Dere leser vel ikke forslagene fortløpende? Det blir jo kjipt for dem som sender sent hvis det da er "old enws" for dere!

Blir det vel uansett, dei kan ikkje lese alle på en gang. Og uansett hadde det ikkje blitt kjipt for noken, men rettferdig - fordi:

Er det veldig mange forslag som går ut på det samme, betyr det at det var et "standard kjedelig uogrinalt" forslag. Må prøve å vere unik uten å ha forhåndsregler på ka du skal foreslå :D

Lenke til kommentar

Er det veldig mange forslag som går ut på det samme, betyr det at det var et "standard kjedelig uogrinalt" forslag. Må prøve å vere unik uten å ha forhåndsregler på ka du skal foreslå :D

Hva mener du med det?? Vil nå heller si at hvis flere kommer med samme forslag, så er det viktig å få det med siden flere ønsker det samme. Kjedelig fordi flere har foreslått det samme? jaja og god jul

Lenke til kommentar
hmm, er det lissom en omvisning på komplett sitt lager eller?

Hallo!

På tide vi også skyter inn med en liten kommentar kanskje. Ønsker fort å forklare litt rundt dette med "en dag hos Komplett". For noen høres det kanskje spennende ut, og for noen ikke fullt så spennende. Men vi håper vi kan skape en spennende og interessant dag som enhver av dere vil kunne smile av.

Vi ønsker ikke publisere for mye hva dagen inneholder, noe av moroa må være å holde dette litt i det skjulte. I hovedtrekk ønsker vi 4 lykkelige vinnere velkommen til Sandefjord hvor vi setter opp transport fra deg til oss slik at du er her relativt tidlig på dagen. Deretter ønsker vi vise litt av Komplett imperiumet, by på lunsj, middag osv. Sandefjord og Komplett har alltids nok å by på. Ikke minst er det noen premier som ligger her å venter på fire heldige vinnere.

Håper vi har noe å friste med, og ser fremover til å se 4 av dere her hos oss i den kommende fremtid. Lykke til med konkurransen alle sammen og ha en riktig god sommer videre!

Mvh,

Komplett

Lenke til kommentar

Hva mener du med det?? Vil nå heller si at hvis flere kommer med samme forslag, så er det viktig å få det med siden flere ønsker det samme. Kjedelig fordi flere har foreslått det samme? jaja og god jul

Sant nok, men tenk om det "vanlige" forslaget er for kjedlig til å kunne kallast et svar i en konkurranse? :roll:

Alt er relativt :D

Lenke til kommentar
Dere får nå reisen dekket ;)

La meg gjette, alle vinnerene er fra området rundt komplett.no

Tviler på at noen nordlendinger vinner :D

Kan bli dyrt å betale for å frakte en nordlending sør i norge :lol:

Kanskje det er sjangs for en stakkars Larviksgutt. :woot:

Folk sier av og til at jeg er kreativ, men nå er det iallefall ganske tomt oppi her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...