!Alex! Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Må først gratulere HW med en utrolig bra konkurranse! Men personlig vet jeg ikke om jeg gidder å delta. Sjangsen for at jeg vinner er vel heller microskopisk. Jeg vet ikke om statistikken jobber for eller mot meg for og si det slik. :wink: Skjønner forresten at folk stusser litt på "Sandefjordturen" En ting er og ta seg fri fra skole/jobb. En annen ting er at det ikke akkurat er noen Hawaiitur for og si det slik. (Sandefjordinger, sorry) At Komplett må ut med ca 5000,- for bare flybilletter, + annet stuff for endel tusen, får meg til og tenke om kanskje heller 2-3 vinnere til, med tilhørende premier (tilsendt i posten) ville være et like bra alternativ jeg skjønner ikke hvorfor dere må ta fri fra skolen, for det første er 23august på en lørdag, og for det andre så har de vel lagt det sånn opp at det er litt ut over på etter middagen man drar. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Da var det berre kreativiteten igjen... Hmm... *tenke tenke* Har funne ut at eg skal ha et forslag som er konge nok til å revolusjonere (slik du skriver det?) hw.no nettverket Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg skjønner ikke hvorfor dere må ta fri fra skolen, for det første er 23august på en lørdag, og for det andre så har de vel lagt det sånn opp at det er litt ut over på etter middagen man drar. Kan du si som bor i Tønsberg. Men hva om vinneren er fra Finmark! Og en derfra ville ha større glede av en tur enn en fra "nabobyen". Håper at en som vil ha stor glede av turen vinner ...uansett. Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 høres bra ut dette da , *sultn på lcd skjermen* Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 All honnør til hw.no og komplett som tar slikt initiativ! Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 heh, ops.. mangler vel ett par poster før jeg kan delta , *får bli "litt" mere active i forumet fremover* radeon 9800 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 *vurdere å regge 4 nick, skrive masse med alle, og vinne alle premiene * Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Høres flott ut må jeg si... Gleder meg! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 (...)La oss si at 15 000 av disse er brukere som har over 50 poster. Det er akkurat nå 3184 brukere med 50 poster eller mer. Bra konkurranse, HW! Ganske stor sjanse for å vinne, hvis man bare har litt kreativitet. Og det er noe jeg ikke har plagsomt mye av... Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Fet konkurranse men jeg trenger poster :oops: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Men Apache, som jeg sa på PM; Spam er ikke poster ! Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Syns dette var en god ide Har litt få poster, men det kan vel ordne seg i løpet av en uke eller 2 Men, vil ikke si at jeg "stjeler" fra de som er mest aktive, selv om jeg ikke har vært mest aktiv her. (Hvis jeg vinner da...). Det er jo et element i denne oppgaven, som skal hjelpe www.hw.no, så det er jo kreativiteten som står i høysete, ikke hvor mange posteringer man har. Men, dette er jo bare min mening... Lykke til alle sammen... P.S: Skriver ikke bare inn spam for å få poster, men prøver å hjelpe der jeg kan... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Post 1! Psssst. har 49 stk billig til salgs Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hadde vært koselig å vinne en av de premiene, ja. Antall poster er vel ikke noe problem. Forresten, skal vi ikke sette grensa til de over 1000? Tviler på at jeg kommer til å vinne, da kreativitet ikke er min beste side. Heh. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hehe.. Håper den beste vinnner(meg på 13år? jahjah!) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Forresten, skal vi ikke sette grensa til de over 1000? Heh. Støtter den. 500 går an, men det er minimum. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Syns 300 hadde gått greit jeg da men... hehe Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Jeg syns egentlig 50 var en bra grense jeg Vet ikke helt hvorfor :oops: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Synes det var en ok grense. Kansje 150 hadde vaert{er i utlandet hehe} en litt bedre grense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå