Gå til innhold

Sommerkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Må først gratulere HW med en utrolig bra konkurranse!

Men personlig vet jeg ikke om jeg gidder å delta. Sjangsen for at jeg vinner er vel heller microskopisk. Jeg vet ikke om statistikken jobber for eller mot meg for og si det slik. :wink:

Skjønner forresten at folk stusser litt på "Sandefjordturen" En ting er og ta seg fri fra skole/jobb. En annen ting er at det ikke akkurat er noen Hawaiitur for og si det slik. (Sandefjordinger, sorry) At Komplett må ut med ca 5000,- for bare flybilletter, + annet stuff for endel tusen, får meg til og tenke om kanskje heller 2-3 vinnere til, med tilhørende premier (tilsendt i posten) ville være et like bra alternativ :shrug:

jeg skjønner ikke hvorfor dere må ta fri fra skolen, for det første er 23august på en lørdag, og for det andre så har de vel lagt det sånn opp at det er litt ut over på etter middagen man drar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke hvorfor dere må ta fri fra skolen, for det første er 23august på en lørdag, og for det andre så har de vel lagt det sånn opp at det er litt ut over på etter middagen man drar.

Kan du si som bor i Tønsberg. Men hva om vinneren er fra Finmark!

Og en derfra ville ha større glede av en tur enn en fra "nabobyen".

Håper at en som vil ha stor glede av turen vinner ...uansett. :D

Lenke til kommentar
(...)La oss si at 15 000 av disse er brukere som har over 50 poster.

Det er akkurat nå 3184 brukere med 50 poster eller mer. ;)

Bra konkurranse, HW! Ganske stor sjanse for å vinne, hvis man bare har litt kreativitet. Og det er noe jeg ikke har plagsomt mye av...

Lenke til kommentar

Hei :)

Syns dette var en god ide :)

Har litt få poster, men det kan vel ordne seg i løpet av en uke eller 2 :)

Men, vil ikke si at jeg "stjeler" fra de som er mest aktive, selv om jeg ikke har vært mest aktiv her. (Hvis jeg vinner da...).

Det er jo et element i denne oppgaven, som skal hjelpe www.hw.no, så det er jo kreativiteten som står i høysete, ikke hvor mange posteringer man har. Men, dette er jo bare min mening...

Lykke til alle sammen...

P.S: Skriver ikke bare inn spam for å få poster, men prøver å hjelpe der jeg kan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...