Herr_Dude Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 "I wanna accept this award on behalf of Herr_Dude. He is sorry for not being able to be here tonight, but he is very busy. I am sure he is VERY happy for receiving this. Thank you!" Overbevisende kenny... Du kan få dra hvis jeg vinner. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke bli med på konkurransen da Sendt inn svar og forslag nå. Har over lengre tid tenkt på en idé til hw.no så jeg fikk sjansen til å si det nå Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Svarene er ikke problemet men kreativiteten min er mitt eneste hinder. Samme gjelder her oxo! Men kult at de har en konkuranse med så fete premier! Ikke samme her . Kreativiteten er der, men svarene er ikke plass, men det finner jeg nok ut av med hjelp av Google. Svært imponerende premier Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har svart, men det som deprimerer meg er at jeg aldri vinner, i alle fall ikke noe jeg har lyst på *sukk* Sitter og koper foran min gamle ProView 17" (med 15.9" synlig område). Den er uklar som f..... og er stor og stygg. Kan ikke si at jeg sier nei til en LCD hvis jeg hadde vunnet (noe som jeg sikkert aldri gjør)..... Håper forresten de trekker på en bedre måte enn den matematiske formelen til overklokking.no som ville gi samme resultatet hver gang (radeon 9700pro kronerulling + vannkjøling anyone?) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kult får vel svare,kreativ greia kan være vanskelig. men fete premier dere har. sånn har sendt inn. Vinner aldri men skit au skader ikke å prøve,en lcd skjerm hadde vært fet å ha. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Når det gjelder d å være aktiv forumbruker... mitt første innlegg er dette. Jeg leser forumet på hw.no hver dag og for min egen del er jeg en aktiv forumbruker. Men jeg har ikke gitt noe til forumet, som f.eks å svare på spørsmål og delta i diskusjoner, og derfor er jeg på en annen måte ikke aktiv forumbruker. På grunn av det siste vil jeg ikke skynde meg å poste for å være med i konkurransen. Jeg ville ha fått dårlig samvittighet hvis jeg da hadde vunnet og også følt meg altfor ussel til å delta på forumet i fremtiden. Men jeg vil bare si at det kanskje er mange som leser mye, men ikke finner at det er nødvendig for dem å skrive noe, og da er det heller ingen vits i å poste bare for å poste...synes de. Og alt som skrives her på forumet er vel ikke nyttig og ressursfullt... men sånn vil det alltid være og det er vel slik på mange andre forum også. Uansett synes jeg at den grensen er grei, noen vil føle at det er urettferdig - vel, det er ingenting å gjøre med det. Hvis det skulle ha vært nesten helt rettferdig måtte vel alt vurderes som f.eks hvor mange av de innleggene en bruker har faktisk er relevante og nyttige, og deretter stryke resten og se hvor mange en står igjen med. Slik som på blizzard-forumet har noen fått en sånn "status" fordi de har vært ressursfull i forhold til forumet. Eh... men altså det høres altfor tungvint ut, og dermed er den grensen fin. På grunn av denne konkurransen vil jeg begynne å være en aktiv forumbruker og skrive innlegg, men jeg kommer ikke til å delta i konkurransen. Kanskje det blir andre konkurranser i fremtiden jeg kan delta i med god samvittighet. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja premiene var snaksy! Svarene er ikke problemet men kreativiteten min er mitt eneste hinder. Kult at hw.no og komplett lager slike gøye konkurranser Jaja lykketil alle sammen. uff ja, kreativitet er ikke min sterkeste side... jeg klarte appåtill og sende inn en havlferdig mail ved et uhell, bare håper at de sletter den som jeg ba om og tar en titt på min nye og komplette istedet... Radeon 9800 pro koooooooooooooooooooom til meeeeeeeeeeeeg I wish... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 "I wanna accept this award on behalf of Herr_Dude. He is sorry for not being able to be here tonight, but he is very busy. I am sure he is VERY happy for receiving this. Thank you!" MORSOMT! :wink: Jeg kan gjerne dra for deg jeg.. Men du bør ikke regne med at du noensinne ser meg igjen med den premien da... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg vil bare ønske alle som deltar i konkurransen (inkl meg selv ) lykke til. Måtte det beste forslag vinne EDIT: Tastefeil Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Når vi snakker om stedfortredere. Jeg lurer litt på når denne turen til Sandefjord er hvis man vinner? Har seg slik at i dette tidsrommet konkurransen skal avgjøres så er det skolestart for videregåendeelever og jeg gir ikke ifra meg skoleplassen for en tur til Sandefjord. Men så er vel egentlig sannsynligheten for å vinne liten, selvom de premierer etter de beste forslagene. -En liten tankespinner- Syns jeg så for en stund siden at det var 20 000+ regristrerte brukere på hw.no-nettverket. La oss si at 15 000 av disse er brukere som har over 50 poster. Kanskje 5000 av disse vet om konkurransen. 1000 av disse klarer mest sannsynlig til å svare rett på alle 3 spørsmålene. Selvom sikkert få av disse kommer med "gode" forslag så er det likevell 4:1000 sjanse for å vinne en av premiene. Altså 0.5% sjanse!! (Eller er matten min helt på jordet på denne lørdags natt?) (Hvis noen ikke skjønte meningen med dette innlegget så var det rett og slett for å få folk til og forstå at de ikke vinner og at de likså godt kan la være å sende inn forslag slik at jeg har en større sjanse. No hard feelings guys. In Computer stuff fighting and love everything is legal :wink: ) God natt folkens! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg svarte på spørsmålene , men var forslaget mitt godt nok .njet. jeg vil ha den skjermen :o Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syns jeg så for en stund siden at det var 20 000+ regristrerte brukere på hw.no-nettverket. La oss si at 15 000 av disse er brukere som har over 50 poster. Kanskje 5000 av disse vet om konkurransen. 1000 av disse klarer mest sannsynlig til å svare rett på alle 3 spørsmålene. Selvom sikkert få av disse kommer med "gode" forslag så er det likevell 4:1000 sjanse for å vinne en av premiene. Altså 0.5% sjanse!! (Eller er matten min helt på jordet på denne lørdags natt?) God natt folkens! Tja, matten din er ikke på jordet, derimot er beregningene dine det. Bla. er det 8000 inaktive brukere. Og la oss nå si at alle som ønsker å delta klarer å skaffe 50 posts. Det er *lett*. I tillegg klarer alle med en halv-utviklet hjerne av de som er igjen å svare på de spørsmålene. I tillegg tar du *fullstendig* feil når du regner på det som et matematisk regnestykke og går utifra prosent, siden vinneren blir kåret basert på beste forslag, IKKE tilfeldig trukket ut. Derfor kan man ike si at det er en sjanse for å vinne basert på antall folk som deltar med mindre man tar i betraktning hvor mange % som kommer til å ha et "bra" forslag. Og uten å ha foretatt noe lignende selv før, kan man ikke bare beregne hvor mange dette er. Mest sannsynligvis har du en *stor* sjanse til å vinne hvis du bare kommer på noe kreativt og smart som blir godtatt! Meeen, nå som det er sagt og jeg vil ha minst mulig konkurenter selv må jeg jo bare si at alt ovenfor kun er tull og dere har ingen sjanse til å vinne. Gå hjem og legg dere og la oss proffe vinne denne her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 For en tid siden lovet en skotte ut en dusør på en million pund til den som kunne svømme over Atlanteren. Da han hørte at noen ville prøve seg utbrøt han: "Det var halve veien under vann altså.." Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 For en tid siden lovet en skotte ut en dusør på en million pund til den som kunne svømme over Atlanteren.Da han hørte at noen ville prøve seg utbrøt han: "Det var halve veien under vann altså.." Noen som kjenner seg igjen? Heh, ikke pokker om jeg lar HW.no eller Komplett.no dra en slik en altså! Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Lykke til folkens, det mener jeg. Håper vinnerene er noen som trenger gevinstene, kjipt hvis en som allerede har f.eks en 19" LCD vinner en til, så skriver han på forumet at han for kjøre dualscreen eller noe sånt på forumet. Det er salt i såret for meg, men hvis f.eks en "fattig" student vinner samme premie og han hadde en stor 15" CRT fra før, så blir jeg glad. Lurte litt på om jeg kunne komme på noe å skrive her for å øke spenningen, men jeg kommer ikke på noe... Litt spenning er det uansett, det er flotte permier som alle kan ha bruk for. Jeg forstår ikke hvordan HW.no får det til, de fortjener mye kreditt for denne her. Takk HW.no, dere har nettopp selv komt opp med en ide som har gjort siden mer interessant. Dere får sikkert ganske mange forslag om nye ting å legge til, pluss forbedringer. Det er virkelig vanskelig å komme på noe slikt når dere fra før har laget en så bra webside som dette. Jeg er glad jeg slipper å lese alle forslagene, jeg liker ikke å lese, hadde store problemer tilbake i særemne tidene...glad videregående skole tidene er over for godt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Må først gratulere HW med en utrolig bra konkurranse! Men personlig vet jeg ikke om jeg gidder å delta. Sjangsen for at jeg vinner er vel heller microskopisk. Jeg vet ikke om statistikken jobber for eller mot meg for og si det slik. :wink: Skjønner forresten at folk stusser litt på "Sandefjordturen" En ting er og ta seg fri fra skole/jobb. En annen ting er at det ikke akkurat er noen Hawaiitur for og si det slik. (Sandefjordinger, sorry) At Komplett må ut med ca 5000,- for bare flybilletter, + annet stuff for endel tusen, får meg til og tenke om kanskje heller 2-3 vinnere til, med tilhørende premier (tilsendt i posten) ville være et like bra alternativ Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Sommerkonkurranse på HW.no Hardware.no feirer sommeren med en konkurranse, hvor vi ønsker å premiere våre forumbrukere. Ved å svare på noen spørsmål samt bruke fantasien litt, kan du bli den heldige vinner av flotte premier. For å delta må du være registrert i forumet med minst 50 poster. Les alt om konkurransen her. For kjipt med de postene. Dække så vitts å værra så mye nerd for å fortjene litt stæsj.. Peder S. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 For kjipt med de postene. Dække så vitts å værra så mye nerd for å fortjene litt stæsj.. Peder S. Ang. premier: Blir de sendt i posten eller må vi ta dem imot når vi kommer til Sandefjord? Det siste hadde vært det beste for meg. Fete premier Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Skulle visst motta dem i Sandefjord, syns det hadde vært fett å reist dit Men som andre har sagt, det burde vel kanskje bli en dag i en helg, pga skole / jobb. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Mye tull på en lørdags natt.. Mye riktig som gjorde opp for mitt *tull* :wink: Som jeg sa, så var det et "skremmeinnlegg". At *vi* blir premiert etter forslag er jo bare bra og jeg viste selvfølgelig dette. Hva hadde ellers vitsen vært med å være kreativ ? Men uansett hvor få eller mange som deltar så er de fleste hær inne hardbarka nerder (som meg, er stolt av det) og derfor kommer nok hw.no til å få en god del gode forslag. At beregningene mine var waaay of track viste jeg godt, men som sagt så var det ren gjetting. Hvordan i all verden skulle jeg vite hvor mange medlemmer som er aktiv, er informert om konkurransen osv. Telle? Å nei du, jeg har bedre ting å gjøre med fritiden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå