Gå til innhold

Sommerkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er vel ingen "stygg" aldersgrense på denne konkuranse?

Mange pene premier der som jeg har lyst på.

Må vel være 13 år for å regge seg på forumet.

Og du må være 18 for å delta i konkurranser i Norge, om du da ikke har foreldres samtykke da... trur det er no sånt

Lenke til kommentar
Bare som et lite tankeeksperiment - du ankommer Komplett's lager i Sandefjord, og får vite at i tillegg til det du har vunnet, har du 2 minutter på deg til å dra med deg alt du kan bære fra hyllene der :D Hadde vært noe ja... Sandefjord, here I come!

Hva hadde du røsket med deg da? Jeg tror jeg hadde tatt så mange Pentium 4 3Ghz jeg kunne bært. Veldig lite, veldig dyrt. :D (pluss kanskje hoevdkort og 9800pro ;) )

Lenke til kommentar

Selvsagt er det bra at de setter opp slike konkurranser :p

Det er merkelig med konkurranser, jeg føler jeg har deltatt på så mange, men jeg begynner å lure på om de er realistiske. Noen som har vært med på Musikkpraksis konkurransen? Jeg elsker bladet, men hver gang jeg blir med på konkurransen deres, så ringer de meg for å spør om jeg vil abonnere. Holder med løssalg for meg, pluss at min bror abonnerer, så jeg leser hver utgave. Litt plagsomt på en måte å få det spørsmålet hver gang. Jeg har heller aldri sett hvor de annonserer vinnerene... For meg er konkurranser en drøm, jeg vinner aldri, men tanken er god. Skulle jeg en gang i mitt liv være så heldig, så måtte jeg bli nødt til å kjøpe dagbok for å notere det 8) Fortsett med slike ting HW.no, det er ganske kjekt med konkurranser, jeg synes spørsmålene var vanskelige jeg, og vet ikke om jeg klarte å svare rett. Men jeg brukte nå 2 timer for å prøve å finne svarene :oops: Noe å gjøre på når jeg må sitte inne pga skadet fot :woot:

Lenke til kommentar
Og du må være 18 for å delta i konkurranser i Norge, om du da ikke har foreldres samtykke da... trur det er no sånt

Glad jeg ble 18 igår da 8)

Konkurransen here i come :)

Spørsmålene var ikke så vanskelige men kreativiteten er hos meg som hos de fleste andre her tenker jeg :smile:

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært en 50 posts grense kunne man opprettet flere brukere og dermed hatt større sjans i konkurransen... Syns det er en helt grei grense.

Neppe, IP'en sjekkes jo når dommerne/juryen/whatever går gjennom forumet og i tillegg vil jo navnet måtte være unikt for å kunne vinne. Teit hvis du vinner andre og tredjepremien med to forskjellige kontoer, og må møte opp i sandefjord med schizofreni for å ro deg i land...

Folk lurer på hvor "tredjepremie-vinneren" er... *VRR KLIKK* sier det i hodet ditt også har du skiftet til en helt annen personlighet. Som sagt; neppe. :p

Har man modem/ISDN får man ny IP hver gang man logger på. Mange har Internett hjemme, på jobb, venner, familie osv. Så det er ikke noe problem.

Når det gjelder det andre du skriver er det mulig å bruke navn på venner og familie. Men det er ikke sikkert at de gidder gi deg produktet om de skulle vinne ;)

Lenke til kommentar
Bare som et lite tankeeksperiment - du ankommer Komplett's lager i Sandefjord, og får vite at i tillegg til det du har vunnet, har du 2 minutter på deg til å dra med deg alt du kan bære fra hyllene der :D Hadde vært noe ja... Sandefjord, here I come!

Hmmm. hvor mange Intel Xeon 2.0 Ghz CPUer greier man å bære tro? Hvis du får lov å bruke plastpose bør en jo greie hvertfall 100 stk? Skulle bli nærmere 4 mil det. Grei timepris :D

Lenke til kommentar
dette er for dumt, koffer ska det væra nødvendigt med så mange innlegg?

:shrug::evil:

Sånn at slike som deg ikke kan delta.. det er FORUMBRUKERE som skal få premier.. De som har 50 eller mindre kan vel ikke regnes som en aktiv bruker... Litt teit om en fjortiss med 50 post på på en uke, som ikke er aktiv til vanlig, stikker av med premien...

Lenke til kommentar
Nå kommer sikkert en tråd med forslag til forbedringer på HW.no :smile: Uansett, jeg synes det er flott av komplett of HW.no å arrangere dette. :yes:

jeg tror det helder blir full stopp i slike tråder til konkuransen er ferdig, folk vil ha dem for seg selv.

(men, når konkuransen er ferdig blir forumet floodet med de forslagene som ikke nådde opp).

*tenke modus for ideer*

Lenke til kommentar

Nå tilhører jeg en av de som synes en dag i Sandefjord høres mer ut som en straff enn en premie. Dessuten synes jeg lunsj med "børsens yngste mangemillionær" Sandtrø på Komplett bare høres ekkelt ut. Men:

Er det flere enn meg som reagerer mer på koblingen mellom hw.no og Komplett.no? Mulig jeg er paranoid men dette har vært opp tidligere, blant annet i forbindelse med en totalt ukritisk artikkel på barbara.no og påfølgende diskusjoner her på forumet om mer eller mindre suspekte koblinger mellom hw.no og Komplett. Det ble den gangen understreket at det var helt tilfeldig at barbara.no omtalte Komplett og at det ville komme tilsvarende artikler om andre butikker. Kan ikke si jeg har sett så mye til det..? Det var også et flere påfallende tilfeller av sammenhenger mellom annonseringer og tester av produkter. Dette ble også tilbakevist av hw.no.

Kanskje noen vil berolige oss om at det fortsatt ikke er noen koblinger mellom hw.no og komplett.no? At det ikke ligger noen økonomiske interesser i bakgrunnen når hw.no foretar tester, lager konkurranser, omtaler etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...