Obi-Wan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Seriøst, 50 poster kan du opnå i løpet av en uke... og det uten å spamme.. Konge premier, men tviler på at jeg har noe sjangs, er usedvanlig ukreativ av meg, jaja.. får iallefall prøve å banke noen ideèr ut av hodet Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hadde det ikke vært en 50 posts grense kunne man opprettet flere brukere og dermed hatt større sjans i konkurransen... Syns det er en helt grei grense. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke så veldig enkelt å finne noe å pirke på på hw.no , jeg syns det aller meste er bra lagt opp og er egentlig fornøyd med det slik som det er. Vanskelige greier det her. :x Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hadde det ikke vært en 50 posts grense kunne man opprettet flere brukere og dermed hatt større sjans i konkurransen... Syns det er en helt grei grense. Neppe, IP'en sjekkes jo når dommerne/juryen/whatever går gjennom forumet og i tillegg vil jo navnet måtte være unikt for å kunne vinne. Teit hvis du vinner andre og tredjepremien med to forskjellige kontoer, og må møte opp i sandefjord med schizofreni for å ro deg i land... Folk lurer på hvor "tredjepremie-vinneren" er... *VRR KLIKK* sier det i hodet ditt også har du skiftet til en helt annen personlighet. Som sagt; neppe. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Overraskende fine premier, men jeg håper noen tenkte igjennom kravet om minimum 50 poster på forhånd. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 For å sitere 90% av postinger på newsgroups (med unntak av spam): mE TOO!!!! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Fine premier. Her skal det svares ja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 SWEET! Driver og skriver kreative ideer for harde livet mitt nå. Jeg SKAL vinne! Seff var det kjekt å vinne et hovedkort, men jeg vil helst vinne noe som jeg faktisk kan bruke selv Den av dere som har den mest kreative ideen her kan sende den til meg istedenfor så skal dere heller få den gamle skjermen min når jeg vinner istedenfor dere. Den er verdt nesten 500kr(!!) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dette kommer til å gå hardt utover vårs kjære søkemotor Google. Utrolig nice premier. Kan ikke si annet en at jeg er stolt over Komplett Lykke til folkens, dere kommer til å trenge det når mitt forslag blir sendt inn :wink: (øhh idetørke :oops: ) Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser ut som jeg trenger flere poster Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dette kommer til å gå hardt utover vårs kjære søkemotor Google.Utrolig nice premier. Kan ikke si annet en at jeg er stolt over Komplett Lykke til folkens, dere kommer til å trenge det når mitt forslag blir sendt inn :wink: (øhh idetørke :oops: ) Google? Det er jo bare å bruke sømrmmmfmfmfm!! *tvinge fingrene bort fra tastaturet for ikke å avsløre noe viktig* Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Lykke til alle sammen Vræl for noen premier :o Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dette kommer til å gå hardt utover vårs kjære søkemotor Google.Utrolig nice premier. Kan ikke si annet en at jeg er stolt over Komplett Lykke til folkens, dere kommer til å trenge det når mitt forslag blir sendt inn :wink: (øhh idetørke :oops: ) Google? Det er jo bare å bruke sømrmmmfmfmfm!! *tvinge fingrene bort fra tastaturet for ikke å avsløre noe viktig* Trur jæ e dum eller Spørsmålene er allerede besvart, nå er det bare den kreative delen igjen. Har heldigvis 3 uker på meg. Tror jeg skal ringe ett par onkler (kremt webdesignere kremt)... hysssjj.. så ingen moderatorer hører det :wink: Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ja da har je sendt inn mine forslag. håper de faller i smak Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har heldigvis 3 uker på meg. Tror jeg skal ringe ett par onkler (kremt webdesignere kremt)... hysssjj.. så ingen moderatorer hører det :wink: Ah, jeg satser på det innholdsmessige (selv om jeg har noen idèer for designet selv også). ja da har je sendt inn mine forslag. håper de faller i smak Det var da tidlig? Du har jo tre uker på deg, kan komme på mange gode ting på den tiden. Men nå er det vel kanskje litt sent siden du allerede har sendt... Too bad, en mindre konkurrent. (Bare tuller, lykke til! ) Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Synes det er teit å måtte skrive 50 poster for å være med i konkurransen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Damn, det var ikke småtterier som premieres bort... Jatakk, tar 9800pro jeg.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Damn, det var ikke småtterier som premieres bort... Jatakk, tar 9800pro jeg.. Blir du med og saboterer for alle andre da? Vi hacker emailen. sletter alt annet og deler premiene. Jeg vil ha skjermen og enten kameraet eller boxen. Du kan velge Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kunne godt vært 100 posts grense spør du meg, er man aktiv her på forumet pleier man ha godt over 100.... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bra konkurranse! Digge premier... kunne virkelig tenke meg den Samsungskjermen - har siklet på den en stund, og det kunne jo være greit å slippe å knekke hele neste lønning på den alene Bare som et lite tankeeksperiment - du ankommer Komplett's lager i Sandefjord, og får vite at i tillegg til det du har vunnet, har du 2 minutter på deg til å dra med deg alt du kan bære fra hyllene der Hadde vært noe ja... Sandefjord, here I come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå