Gå til innhold

Sommerkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil først bare gratulere vinnerne. Når jeg leste hva slags forslag dere har kommet med så skjønte jeg fort at jeg ikke hadde hatt en sjangs selv om jeg hadde klart å svare rett på alle spørsmålene.

Klarte å svare feil på spørsmål nr.3! Tror nå hvertfall det, så jeg trøster meg med det. (Bare back of hw.no kiser, trøster meg med dette så ikke kom å fortell meg hva jeg egentlig svarte okey?)

Gratulere og ha en god tur til Sandefjord. :woot:

Lenke til kommentar

Mulighet for å skreddersy forsiden og selv velge hvilke saker man vil se fra HW.no og søstersider

Denne var min :D

Men ser ut som jeg må kjøpe nytt grafikkort alikavell, jeg som hadde kalkulert med 9800pro :roll:

Gratulerer uansett, det vell ikke Blib som vant hovedkortet på TG også vell?

Du har vell ikke tatt backup av brevet så vi kan få se det Blib(og dere andre vinnere)?

Lenke til kommentar

Men jeg vil lese de to innslagene som slo meg jeg, se om det var fortjent. Hehe. :p Når får vi muligheten til å lese innslagene til vinnerne?

Hadde til og med funnet errors som dukket opp på hardware når du gjør noe spesielt. *Skryte*. Lol :lol:

Er veldig fornøyd med premien min, egentlig den premien jeg ønsket meg mest. Er ikke så happy over lcd skjermer etter min mening så er de ikke så gode + at jeg har en 21" CRT hjemme som jeg uansett ville brukt som hovedskjerm uansett. Men den andre PCen min kunne godt hatt den skjermen da men... Skjermkortet er ikke så mye bedre enn det jeg har og det jeg har holder i massevis. Hadde selvfølgelig vært litt gøy å hatt kongen av skjermkort. Så jeg satt egentlig å håpet på Kameraet eller Xboxen.

Kameraet trenger ikke jeg, men det går til min gode bestefar eller stefar som bursdag/julepresang.

Jeg er mest glad over å være med den komplett dagen jeg. Det er det som blir gøy.

Lenke til kommentar
Kameraet trenger ikke jeg, men det går til min gode bestefar eller stefar som bursdag/julepresang.

Jeg gir deg 2000 kroner for kameraet slik at du kan kjøpe en passende presang til din stefar el. bestefar. Ingen av dem trenger et digitalt kamera vel.... :D

Lenke til kommentar

Må egentlig si takk til Håvard som postet artikkelen som sa at det var konkurransens siste dag. Jeg hadde til da glemt hele konkurransen og begynte mitt forslag da den siste dagen. Verste var at jeg hadde dama på besøk som maste "Simen ikke noe mer data nå", "Simen slutt med data nå" o.s.v. Så hardware ledelsen ble sikkert overgitt over alle skrivefeilene i den "sammenlappede" forslaget. Hehe. Jaja.

Uansett jeg venter spent på å se de andre forslagene. Det gleder jeg meg til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...