Gå til innhold

Sommerkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det var kjempeflott av Komplett å gjøre en sånn ting så her, og regner ikke med at min smisking vil bli premiert på noen som helst måte. Selv om det hadde vært konge :woot:

Skal gjøre mitt beste for å vinne, samtidig som jeg ønsker alle andre lykke til.

Paradoks? Komplett sponser en konkurranse som Hardware bruker, og er koblet direkte til stimulanse av forum'et.

Forumet sponses av PCutstyr.no står det her.

De er liksom "gratis" passasjerer på dette toget? Eller?

Ikke at jeg blir påvirket til å handle noe som helst hos PCutstyr, for jeg kjøper nemlig alt mitt hos Komplett .

Lenke til kommentar
hmmm, det blir nok mange som blir mer aktive på forumet fremover nå. inkludert meg  :D

Hehe, 11 innlegg siden februar 2002.... det bør nok ikke bli vanskelig å bli mer aktiv enn det ;)

Vurderer å melde meg midlertidig ut av HW-nettverket for å være med på denne konkurransen :roll:

Lenke til kommentar
idiotisk at man må ha 50 posts. Hvorfor?  

Konkurranse regel vil aldri bli holdt, når dere sier minimum 50 posts vil alle som har mindre prøve å få 50 raskest mulig = spam.

Hardware.no feirer sommeren med en konkurranse, hvor vi ønsker å premiere våre forumbrukere.
Defor!

Må jo ikke spame for å få 50 poster da, er bare å være litt aktiv og være på forumet et par kvelder så går det fort;)

Lenke til kommentar
idiotisk at man må ha 50 posts. Hvorfor?  

Konkurranse regel vil aldri bli holdt, når dere sier minimum 50 posts vil alle som har mindre prøve å få 50 raskest mulig = spam.

blir jo litt teit vist noen som ikke er aktive på forumet vinner når det står utrykkelig at hw ønsker å premiere sine forumbrukere.

får å ta ett teit eksempel så tror jeg ikke håndball jentene synes det er idiotisk at de ikke får bli med på fotball vm. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...