Howard Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Sommerkonkurranse på HW.no Hardware.no feirer sommeren med en konkurranse, hvor vi ønsker å premiere våre forumbrukere. Ved å svare på noen spørsmål samt bruke fantasien litt, kan du bli den heldige vinner av flotte premier. For å delta må du være registrert i forumet med minst 50 poster. Les alt om konkurransen her. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser ut som jeg trenger flere poster Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg tror nok jeg også trenger litt fler.. men jeg pleier da aldri å vinne ting heller.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syns det var kjempeflott av Komplett å gjøre en sånn ting så her, og regner ikke med at min smisking vil bli premiert på noen som helst måte. Selv om det hadde vært konge Skal gjøre mitt beste for å vinne, samtidig som jeg ønsker alle andre lykke til. Paradoks? Komplett sponser en konkurranse som Hardware bruker, og er koblet direkte til stimulanse av forum'et. Forumet sponses av PCutstyr.no står det her. De er liksom "gratis" passasjerer på dette toget? Eller? Ikke at jeg blir påvirket til å handle noe som helst hos PCutstyr, for jeg kjøper nemlig alt mitt hos Komplett . Lenke til kommentar
Zyde Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hmmm, det blir nok mange som blir mer aktive på forumet fremover nå. inkludert meg Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 vel, nå er vel jeg ett skritt nærmere... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hmmm, det blir nok mange som blir mer aktive på forumet fremover nå. inkludert meg Hehe, 11 innlegg siden februar 2002.... det bør nok ikke bli vanskelig å bli mer aktiv enn det Vurderer å melde meg midlertidig ut av HW-nettverket for å være med på denne konkurransen Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 og det er kun forumbrukere med 50 poster eller mer som tillates å delta Ojoj, blir en del spam på forumet nå ja.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Minner om pkt 1 i "konkurransereglene": "Spamming" i off-topic-delen eller andre deler av forumet for å oppnå 50 poster vil ikke godtas. Dette vil bli sjekket opp for hver enkelt av vinnerne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja premiene var snaksy! Svarene er ikke problemet men kreativiteten min er mitt eneste hinder. Kult at hw.no og komplett lager slike gøye konkurranser Jaja lykketil alle sammen. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 sjefspremier da, men vinnersjansene min er nok små, vinner jo aldri jeg men lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 idiotisk at man må ha 50 posts. Hvorfor? Konkurranse regel vil aldri bli holdt, når dere sier minimum 50 posts vil alle som har mindre prøve å få 50 raskest mulig = spam. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Da har eg akkurat nok poster! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ...og det var ikke småtterier til premier heller da! Virkelig slått på stortromma denne gangen! Hvorfor i von helv* er jeg så vanvittig lite kreativ nå da? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er vel ingen "stygg" aldersgrense på denne konkuranse? Mange pene premier der som jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er vel ingen "stygg" aldersgrense på denne konkuranse?Mange pene premier der som jeg har lyst på. Reglene står i artikkelen i toppen av tråden da. Prøv å les de først. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 idiotisk at man må ha 50 posts. Hvorfor? Konkurranse regel vil aldri bli holdt, når dere sier minimum 50 posts vil alle som har mindre prøve å få 50 raskest mulig = spam. Hardware.no feirer sommeren med en konkurranse, hvor vi ønsker å premiere våre forumbrukere. Defor! Må jo ikke spame for å få 50 poster da, er bare å være litt aktiv og være på forumet et par kvelder så går det fort;) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 idiotisk at man må ha 50 posts. Hvorfor? Konkurranse regel vil aldri bli holdt, når dere sier minimum 50 posts vil alle som har mindre prøve å få 50 raskest mulig = spam. blir jo litt teit vist noen som ikke er aktive på forumet vinner når det står utrykkelig at hw ønsker å premiere sine forumbrukere. får å ta ett teit eksempel så tror jeg ikke håndball jentene synes det er idiotisk at de ikke får bli med på fotball vm. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Svarene er ikke problemet men kreativiteten min er mitt eneste hinder. Samme gjelder her oxo! Men kult at de har en konkuranse med så fete premier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå