Grankongla Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Er på utkikk etter ny tv, men er litt lost i tv-verden, så trenger litt hjelp. Størrelse: Tror 32" vil være tilstrekkelig, skal brukes på en hybel på 12-13 kvadrat, så blir ikke sittende så langt unna. Prisklasse: Under 4000kr Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Full HD LCD, minst 2x HDMI og USB-tilkobling med mulighet for å spille av .avi, .mkv og andre vanlige videofiler. Hva slags kildesignal har du? I første omgang vil tv'n kun være koblet til xbox 360, men skal jo ha den en stund, så senere vil den kobles til med tv-signal, men uvisst hva slags. Skal du koble til pc? Har planer om å koble til pc. Har kommet fram til LG 32LK450 , som koster 3500kr, men vet ikke om det finnes bedre alternativer til samme pris. Forøvrig er det veldig viktig for meg at bildet ikke ser for "ekte" ut når jeg ser film. Høres kanskje dumt ut, men på enkelte nyere tv'er ser bildet nemlig mer ut som dokumentarer fra et filmsett enn en spillefilm. Dette er noe jeg føler ødelegger filmopplevelsen min en god del. Dette regner jeg dog med det vil være mulig å få gjort noe med via instillinger på de fleste nyere tv-apparater. Endret 15. juli 2011 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå