ole-jakob Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Etter at min kjære Dell m1530 har vandret til de evige PC-marker, er det på tide å hente inn en erstatter. Denne gangen ser jeg etter noe som er mer praktisk å ha med seg på farten. Typisk bruk vil være MS Office, nettsurfing og youtube. Spilling på den er uaktuelt. Den må være støysvak da den skal benyttes under forelesninger og den må ha god batteritid. Den bør også ha et godt Wifi-kort. Helst skal den også være Sandy Bridge-chipsett og kjøre på en SSD-disk. Jeg har imidlertid en Intel SSD disk liggende, så dette kravet kan lempes. 10-15 tusen er hva jeg kan betale for PCen. Foreløpige alternativer jeg har vurdert er Lenovo ThinkPad X220 og Samsung 900X3A. Jeg har også vurdert Macbook Air, men denne hører jeg rykter om snart kommer i ny versjon. Hvilke av disse alternativene bør jeg gå for? Eventuelt, er det andre alternativer jeg bør ta en titt på? Endret 12. juli 2011 av ole-jakob Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29260381&folderId=2217452 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå