Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) hadde en gang for godt over 10 år siden et fantasy rpg spill for pc. man hadde en by som var "hjemmplassen" hvor man fikk quest og kunne kjøpe og selge ting. veldig sånn pek og trykk greie og ingen animasjoner. man kunne lage seg forskjellige krigere og teame opp. det var alver og dverger og sånnt man kunen velge mellom. denne byen hadde en dungedon under seg, som man måtte inn i for å gjøre questene sine. selve gameplayet var delt opp i flere ruter på skjermen samtidig. en for helse og slikt, en for kart og en for selve grafikken i spillet (sistnevnte funket alldri for meg, så jeg måtte bare basere meg på kartet) jeg klarer ikke å huske hva dette spillet heter. er det noen som vet hvilket spill jeg mener?=) Endret 12. juli 2011 av Slettet-imMmrOha Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg tar helt sikkert feil, men kan det ha vert Nox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 er nok ikke det. dette spillet er liksom bare delt i to deler. by delen hvor man handler og får nye quest. og grotte delen hvor man løper rundt i labyrinter og dreper fiender. bydelen er mer om en tegning, hvor man klikker på ei dør for å komme inn i et rom (som forøvrig er i samme stil som resten av byen) også får man slike quest dialoger og sånt. Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Høres ut som "Eye of the Beholder".. ; ) Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Høres ut som "Eye of the Beholder".. ; ) Ingen by der, du starter i kloakken under byen og må jobbe deg nedover. Ellers ringer ikke beskrivelsene noen bjeller for min del om hvilket spill dette kan være Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 er nok ingen av disse. veldig vanskelig å si hvordan grotten (er bare en grotte der, med flere lvl) fungerte, da den delen bare var svart for meg. men når man var i grotten så var skjermen delt inn i flere bokser, hvorav en av disse var et kart- som jeg da navigerte etter. man kunne falle ned i fallgruver og slik komme uforvarende ned til fiender som var veldig mye høyere i lvl. dersom gruppen din døde måtte du lage en ny karakter for å se om du klarte å hente de ut. om bare en i gruppen døde kunen du prøve å ta den med og rømme,..ellers måtte man hente liket senere og dra til en spirit healer i byen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Minner en del om Darkstone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) var ingen av de. tror jeg har funnet det. heter dungeon crawl tror jeg,... og om det ikke er det så ser det i alle fall veldig likt ut. eller,.. hmm,...bildet som kom opp sa bare dungeon crawl pc game men det som ligner i alel fall heter Legend of Grimrock Endret 14. juli 2011 av Slettet-imMmrOha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå