Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har eit problem me codecene på PC-en min:

Enten så klare eg å spela de filene, men ikke de, og vist eg klare å spela begge filene, så får eg enten ikke lyd på den eine fila, eller så er lyden for rask eller for treig! :grumpy: Nogen her som vet om ein bra codec som tar alt? Uten at de kræsja me kvarandre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nei og atter nei. Bruk FFDSHOW og AC3Filter.

Eg kan garantere deg at disse funker

Der er jeg enig. Disse har aldri sviktet meg og jeg har prøvd tusenvis av filmer med dem. Eneste man kansje trenger i tillegg er SVCD codec om man ser slike filmer.

PS. Husk å fjern alle andre codec før du legger inn disse, da de ikke behøves lenger og kan skape trøbbel.

Lenke til kommentar

Nimo skaper bare trøbbel og gråe hår. Er allt for my jall i den pakken. Tsunami har jeg ikke prøvd av den enkle grunn at FFDshow fungerer til allt jeg har prøvd.

Må ha ogg codec også om man i det hele tatt finner en film som er encodet med slikt. De er det veldig få av etter hva jeg har sett.

Lenke til kommentar

Skal dere ha en skikkelig codec som dekker alt er det bare en codec pakke som dekker alle behov og det er :ACE Mega CoDecS Pack

Denne kan lastes ned ifra her:http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html

HAve fun

Ps! Avinstaller alt annet shit før innstallasjon av denne......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...