okasin Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Min datter og jeg la ut på en lang fototur i dag (lengre å gå enn hva vi hadde forestilt oss).. tok en del bilder.. legger ut noen her for "slakt".. he he.. Bilde er av Vealøs tårnet i Skien.. (Telemark) Min datter.. Et forsøk på HDR bilde.. ikke det beste nei.. sukk.. men har fler.. må bare jobbe litt med dem.. Hmm bare noen slite låser på bygningen rundt dette tårnet på Vealøs.. Min datter og jeg tok mye bilder.. og har ikke fått gått mellom alt ennå.. men poster disse i første omgang.. så skyt løs Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Her var det mye forskjellig! Jeg synes du har lyktes godt med alle bildene, unntatt HDR-bildet, om jeg skal være ærlig. Mulig at motivet ikke har nok dynamisk omfang til at det blir noe bra resultat. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Ja jeg er enig i at det HDR bilde ikke ble bra.. men skal gjøre noen nye forsøk.. Takk for tilbakemelding Hieronymus Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvis du vil ha skikkelig kritikk så hjelper det å poste et bilde i gangen siden det er ganske krevende å gi grundig kritikk på et bilde. Bildene er flotte bortsett fra døra der farvene ser feil ut. Jeg har litt problemer med bildene av tårnet, det er en del glorier som gir et litt unaturlig og kunstig preg. Det kan fikses ved å bruke lengre tid på redigeringen. Portrettene synes jeg er helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå