karik2 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei. Jeg kjøpte en kupong på 3 hårklipp hos en frisør i Trondheim gjennom Groupon. Denne kupongen var gyldig mellom 1 juni og 1 august, og jeg tenkte det var en yppelig mulighet til å spare litt penger på hårklipp. Da jeg ringte for å bestille første gang i slutten av Mai fikk jeg beskjed om at de holdt på å pusse opp lokalene sine og dermed ikke kunne ta i mot kunder. Dette var uheldigvis for min del dagene før jeg skulle reise på ferie, og var nødt til å klippe håret i Vietnam, ingen penger spart denne gang altså. Før jeg reiste hjem fra Vietnam ringte jeg for å bestille ny hårklipp, men da fikk jeg beskjed om at de var fullbooket frem til midten av August og at jeg ikke kunne bruke kupongen min. Det jeg lurer på er om denne frisøren har lov til å nekte meg å bruke denne kupongen, selv om den kun er gyldig frem til August. Slik jeg ser på det så har jeg forhåndsbetalt for tre frisørtimer i perioden mellom 1 juni og 1 august, er det ikke da logisk at det skal holdes av plass slik at jeg kan bruke den kupongen jeg har betalt for? Eller skal frisøren kunne fylle opp med kunder som betaler full pris, og så tjene på oss som ikke får booket timer? Jeg for min del synes dette høres muffens ut, men jeg er ingen ekspert på forbrukerrett. Derfor søker jeg litt hjelp her. Håper på noen gode svar som kan veilede meg litt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Groupon er veldig snille å ha med å gjøre og leverer penger ganske fort, vil anbefale deg å ta kontakt med dem. 1 Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fullbooket frem til midten av august... Høres ikke heeeelt troverdig ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Virker troverdig på meg. De har lavere bemanning om sommeren (ferieavvikling) samt at de har en del faste kunder som ikke fikk klippet/stelt håret sitt mens de pusset opp. 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fullbooket frem til midten av august... Høres ikke heeeelt troverdig ut. Selv ikke når det er fullbooket pga. alle Groupon-avtalene de må innfri? Rart å gi ut flere kuponger enn de har kapasitet til, da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå