Gå til innhold

Groupon svindel?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kjøpte en kupong på 3 hårklipp hos en frisør i Trondheim gjennom Groupon. Denne kupongen var gyldig mellom 1 juni og 1 august, og jeg tenkte det var en yppelig mulighet til å spare litt penger på hårklipp.

 

Da jeg ringte for å bestille første gang i slutten av Mai fikk jeg beskjed om at de holdt på å pusse opp lokalene sine og dermed ikke kunne ta i mot kunder. Dette var uheldigvis for min del dagene før jeg skulle reise på ferie, og var nødt til å klippe håret i Vietnam, ingen penger spart denne gang altså. Før jeg reiste hjem fra Vietnam ringte jeg for å bestille ny hårklipp, men da fikk jeg beskjed om at de var fullbooket frem til midten av August og at jeg ikke kunne bruke kupongen min.

 

Det jeg lurer på er om denne frisøren har lov til å nekte meg å bruke denne kupongen, selv om den kun er gyldig frem til August. Slik jeg ser på det så har jeg forhåndsbetalt for tre frisørtimer i perioden mellom 1 juni og 1 august, er det ikke da logisk at det skal holdes av plass slik at jeg kan bruke den kupongen jeg har betalt for? Eller skal frisøren kunne fylle opp med kunder som betaler full pris, og så tjene på oss som ikke får booket timer?

 

Jeg for min del synes dette høres muffens ut, men jeg er ingen ekspert på forbrukerrett. Derfor søker jeg litt hjelp her.

 

Håper på noen gode svar som kan veilede meg litt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...