Roger72 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvordan går jeg frem for å utføre dette på Acer sine laptopper? Har prøvd diverse F-taster i oppstart. På dell er det Ctrl+F11 Eller har Acer andre måter å utføre dette på? Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvordan går jeg frem for å utføre dette på Acer sine laptopper? Har prøvd diverse F-taster i oppstart. På dell er det Ctrl+F11 Eller har Acer andre måter å utføre dette på? Det er ikke alle Acer maskiner som leveres med en recovery partisjon, disse blir levert med en recovery system CD/DVD. Dersom du har en recovery, så er det CTRL+F10 eller F11 som skal gjøre biffen også på acer. Fungerer ikke dette er det trolig en recovery CD/DVD med i pakken, og da må du boote fra CD-rom og følge instruksjonene på skjermen. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Hvordan går jeg frem for å utføre dette på Acer sine laptopper? Har prøvd diverse F-taster i oppstart. På dell er det Ctrl+F11 Eller har Acer andre måter å utføre dette på? Det er ikke alle Acer maskiner som leveres med en recovery partisjon, disse blir levert med en recovery system CD/DVD. Dersom du har en recovery, så er det CTRL+F10 eller F11 som skal gjøre biffen også på acer. Fungerer ikke dette er det trolig en recovery CD/DVD med i pakken, og da må du boote fra CD-rom og følge instruksjonene på skjermen. Ser ut til at det er Alt+F10 som gjør susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå