Gå til innhold

Populære bilder - Mest viste bilder de 2 siste dager


Anbefalte innlegg

Å si at Populære bilder = de mest viste bilder er vel en sannhet med modifikasjoner.

Om man blir nysgjerrig på en "thumbnail" og klikker seg inn for å se bildet i større format så får man jo automatisk lagt til 1 visning selv om kanskje ikke bildet tilfredsstilte den nysgjerrige nok til å avgi stemme på scoringstavla.

 

Jeg er av den anledning viss på at den sammenlagte scoringen kanskje burde få prioritet ved en slik rangering :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si at Populære bilder = de mest viste bilder er vel en sannhet med modifikasjoner.

Om man blir nysgjerrig på en "thumbnail" og klikker seg inn for å se bildet i større format så får man jo automatisk lagt til 1 visning selv om kanskje ikke bildet tilfredsstilte den nysgjerrige nok til å avgi stemme på scoringstavla.

 

Jeg er av den anledning viss på at den sammenlagte scoringen kanskje burde få prioritet ved en slik rangering :)

 

Mest viste bilde = populært. Beste bilde = høyeste score. Kanskje man kunne ha 2 rader med bilder, en for mest viste og en for beste.

Lenke til kommentar

Å si at Populære bilder = de mest viste bilder er vel en sannhet med modifikasjoner.

Om man blir nysgjerrig på en "thumbnail" og klikker seg inn for å se bildet i større format så får man jo automatisk lagt til 1 visning selv om kanskje ikke bildet tilfredsstilte den nysgjerrige nok til å avgi stemme på scoringstavla.

 

Jeg er av den anledning viss på at den sammenlagte scoringen kanskje burde få prioritet ved en slik rangering :)

 

Mest viste bilde = populært. Beste bilde = høyeste score. Kanskje man kunne ha 2 rader med bilder, en for mest viste og en for beste.

Jeg sa jo: en sannhet med modifikasjoner ;)

Lenke til kommentar

Å si at Populære bilder = de mest viste bilder er vel en sannhet med modifikasjoner.

Om man blir nysgjerrig på en "thumbnail" og klikker seg inn for å se bildet i større format så får man jo automatisk lagt til 1 visning selv om kanskje ikke bildet tilfredsstilte den nysgjerrige nok til å avgi stemme på scoringstavla.

 

Jeg er av den anledning viss på at den sammenlagte scoringen kanskje burde få prioritet ved en slik rangering :)

 

Mest viste bilde = populært. Beste bilde = høyeste score. Kanskje man kunne ha 2 rader med bilder, en for mest viste og en for beste.

Veldig god ide det Erik! Støttes! :thumbs:

Lenke til kommentar

Godt innspill å dele dette i to rader. Terje og jeg har notert oss ønsket og vi kommer tilbake til dette når vi har fått på plass en del andre småjusteringer.

 

 

Det høres bra ut. Vil i samme omgang spørre hvordan antall visninger telles. Jeg tenker da på egne klikk, samme bruker flere ganger osv?

Lenke til kommentar

Hver gang bildesiden lastes (eks: http://demo.digit.no/bilde/refnesstrand/863456/ ) vil dette telles som en visning. Både egne visninger og andres visninger telles likt, og vi ser ikke på om du har besøkt bildet tidligere.

 

Visningene summeres opp i en egen database og tallene synkroniseres hver time. Visningstellingen vil derfor øke trinnvis.

 

OK. Litt synd at egne klikk skal telle, men ingen stor sak.

Lenke til kommentar

Det er riktinok en sannhet med modifikasjoner. Egne visninger teller ikke bare når du er innlogget. Vi vet med andre ord ikke at du er du når du ikke er innlogget :)

 

Ok, men jeg mener vi er ganske nær sannheten. Ønsker noen å manipulere tallet, syns jeg de skal få lov til å ha den gleden. Såpass rause bør vi være :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...