Kimsky Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvem vil spille disse klassene? -Warlock -Mage -Druid -Paladin -Priest Kan eventuelt stille opp med en mage som jeg raidet noenlunde aktivt med igjennom første tieren av raids. Har klarert alt utenom Al'akir og Nefarian, ettersom det guildet jeg raidet var mest for det sosiale sin del og folkene jeg ble kjent med der. Vil mene at magen min er noenlunde klar for å hives inn i Firelands. Og mage er noe jeg har spilt siden jeg begynte å spille WoW. Har dog en 85 priest (Disciplin), men er ikke godkjent for å hives inn i Firelands i det hele tatt! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) bjergah: Det høres greit ut. Kimsky: Mage funker, noen må spille det også. Trenger fremdeles flere spillere, så kom ut i lyset. Endret 16. august 2011 av BadCat Lenke til kommentar
bjergah Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Flott! Gi en lyd on hvilken server og faction som blit bestemt når tiden er inne da Samme for meg hva det blir til ^^ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har funnet en hunter og en healer til, så det ser ut til å gå i riktig retning. Kan ta inn 2 av hver klasse men er spesielt interessert i protection warrior, protection paladin, holy priest, warlock. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 jeg raidet selv i det nest beste guildet på min gamle server (doomhammer)5 kvelder i uken når jeg var 15 år, så synes ikke det er rettferdig og si at alle under 20 er drittunger og ikke kan raide seriøst. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har fått 3 til: Death Knight, Mage, Warrior. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er litt "stuck between a rock and a hard place" selv, etter at flere av mine nære venner har transferet både hit og både dit. Så dette kan være interressant for min del. Går selv i mitt 27. år, og ønsker helst en guild uten drittunger, med mangel på bedre ord. Er så lei av alle random guildene som blir satt opp overalt pga cash flow til guildbanken. Så er nesten klin umulig å finne et bra guild. Vil følge denne tråden for informasjon fremover. Kan forøvrig stille opp med prot pala/retri pala, death knight og holy priest. Det er disse jeg har gear til som passer til forrige tier, og firelands. (Omkring ilvl 362-363+) Fint om du kan spille prot pala eller holy priest. Målet er å være i gang innen neste onsdag. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ønsker også en 20+ guild, men tanken på at folk bare lyger om alder vil bli et faktum, men henger rundt i tifelle folk kommer frem med noke konstruktivt. Hvilke karakterer har du? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ønsker også en 20+ guild, men tanken på at folk bare lyger om alder vil bli et faktum, men henger rundt i tifelle folk kommer frem med noke konstruktivt. Hvilke karakterer har du? Warlock, Prot warrior, Resto shammy. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kom på Warlock eller Protection Warrior da, så er vi snart igang. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Må no gjerne venter noen uker for min del i vertfall. Akkurat startet på skolen så må komme meg litt frem på der, i tilegg til at internet hit vi har flyttet er begredelig dårlig Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Ser den, folk får komme med i eget tempo, men jo før jo bedre Der kom det med en holy paladin. Endret 17. august 2011 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har fått samlet 8 stk nå i tillegg til de som har vist interesse her. Det ser ut til at vi kommer igang som planlagt. Dersom det kommer 4 fra denne tråden, mangler vi ca 2 stk. Lenke til kommentar
bjergah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Høres kjempebra ut - håper virkelig vi får dette til! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Når vil du komme over? Lenke til kommentar
smile_arolin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann jeg er en jente på 24 år som er interessert i å joine. har vært vekke i sommer så har ikke sett firelands enda. men har en resto shaman som har vært min main. har også en druid som jeg har raidet litt med, i tillegg har jeg nettopp levlet ferdig priest (holy) også har en grei nok gearet shadow priest. Lenke til kommentar
bjergah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg kan komme over når som helst - hvilken server og faction ble det til? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 bjergah: Ser ut til at det blir Grim batol alliance. smile_arolin: Du er velkommen men jeg tror ikke vi kan ha flere til å spille resto shaman. Hvilket spec har druiden og har du noe erfaring med holy eller shadow priest? Lenke til kommentar
smile_arolin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 druiden min er nok en healer den også.. jeg raidet en stund med shadow preist i wotlk.. men har ikke gjort noe annet enn hc i cata men jeg vil si jeg har litt erfaring. som holy begynner jeg å få en ide om hvordan den type healing er. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Tror du bør spille druid eller prest for det er 2 stk som vil spille restoshaman allerede. Kan være vi greier å få til noe, den ene shamanen har 7 karakterer. Endret 18. august 2011 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå