toazty Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 sykkelen skal brukes til og fra jobb, men den skal også brukes til trening på grusvei , så tror faktisk jeg går for en offroad sykkel, ønsker litt kvalitet, ønsker ikke en rusthaug med dempegaffel som blir ødelagt etter 2 mnd. budsjettet er egentlig minimalt, men tror jeg kan få en grei sykkel til 5000kr kan strekke meg til 6000 hvis. er 177cm, så hvilken størrelse bør jeg gå for, er litt lite sykkelbutikker her så blir muligens kjøp på nett hvis jeg ikke finner hos forhandler her. takker for all svar, og er det noen som ønsker noe mer info for å hjelpe meg så svarer jeg Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 noen som har noen meninger om DENNE sykkelen ? Lenke til kommentar
Rabb3rn Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Tror rett og slett at denne er det du nevnte i førstepost en rusthaug med dempegaffel etter 2mnd. http://www.xxl.no/sykkel/sykler/terrengsykler/chenoa-terrengsykkel-11-1069018 Dette kan være sykkel for deg, se litt rundt spør på forum anbefaler da terrengsykkel.no som et greit forum, der folk sykler alt fra til jobb/butikken og hjem og lengre som trondheim oslo og kanskje tour de france f.eks. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 ouch, jeg bestilte den i går, da jeg ikke fant noe særlig negativt på nett om den. men den du linket til har alivio gir system, noe som shimano selv har sagt at er noe enn ikke bør ha på en terrengsykkel, at det ikke holder mål til bruk i terreng. men nå får jeg se med den head sykkelen.. tar den kvelden før sesongen er over så går den i retur. noen som har erfaring med Bros. syklene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå