netted Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei, har testet sånne apps for løpetrening med dårlig resultat med min iphone3 , da gps ikke fungerer når dekningen forsvinner\blir dårlig. Dette er en juksegps? har jeg googlet, og istedet for å kjøpe en dyr klokke med gps vil jeg sjekke hva som finnes av mobiler som har bra gps uten teledekning. Anbefalinger? Lenke til kommentar
netted Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Nokia c7 Hei, takk for svar. Sånne mobiler med symbian, kan de laste ned apps? Lenke til kommentar
netted Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Nå har jeg sjekket litt priser, n8 får jeg til samme pris 200 kr mnd= 2400, flere til den prisen ble i tvil nå HTC Incredible S Black også samme pris , er det toppmodellen til HTC? Lenke til kommentar
netted Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Samsung Galaxy S II er 1300.- ekstra. Blir kanskje ikke en billigmobil likevel :!: HTCen er veldig bra eller? Er der noe forskjell på gps funksjonene? Endret 12. juli 2011 av netted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå