SunnyCloud Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjøpte denne pc i dag. Jeg er så og si blank når det kommer til det tekniske aspektet ved pc. Kjøpte ny pc for å unngå slike problemer, så hadde satt pris på en løsning. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Pc'en skal jo da skru seg av ved bruk av dvalemodus. Da lager den økten, og slår seg av, slik at det går raskere å starte opp neste gang da den bare laster siste økt. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ved bruk av dvalemodus vil PC'n skrive aktive data fra minne ned til disk og skru seg av. Når maskinen blir startet opp igjen vil dette bli lest tilbake i minnet og maskinen fortsetter økten uavbrutt. hvile/sove-modus er en light versjon av dette hvor strømmen til minnet vedlikeholdes slik at data ikke må skrives til disk, mens resten av maskinen skrus av. Endret 12. juli 2011 av Locklear Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Ser jeg kunne forklart bedre. Jeg setter pc i dvalemodus, og går vekk fra pc. Etter et par minutter skrur den seg på. Den er så på i et par minutter, så skrur den seg av...så på...så av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå