Feynman Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Har vært på jakt etter en bukse som er laget for sykkel. Ikke sportsutstyr, men noe some funker på jobb, fest, osv. Bruker man en vanlig bukse blir den ødelagt etter et par uker, men det fins merker som er laget slik at det tåler påkjenningene. F.eks. Swrve og Bike to work pants. Men jeg har ikke sett noe slikt på markedet i Norge. Noe som vet om noe? Man kan selvsagt bestille på nett, men jeg skulle gjerne prøvd først. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Har vært på jakt etter en bukse som er laget for sykkel. Ikke sportsutstyr, men noe some funker på jobb, fest, osv. Bruker man en vanlig bukse blir den ødelagt etter et par uker, men det fins merker som er laget slik at det tåler påkjenningene. F.eks. Swrve og Bike to work pants. Men jeg har ikke sett noe slikt på markedet i Norge. Noe som vet om noe? Man kan selvsagt bestille på nett, men jeg skulle gjerne prøvd først. Ta en strikk rundt din vanelige bukse! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Har vært på jakt etter en bukse som er laget for sykkel. Ikke sportsutstyr, men noe some funker på jobb, fest, osv. Bruker man en vanlig bukse blir den ødelagt etter et par uker, men det fins merker som er laget slik at det tåler påkjenningene. F.eks. Swrve og Bike to work pants. Men jeg har ikke sett noe slikt på markedet i Norge. Noe som vet om noe? Man kan selvsagt bestille på nett, men jeg skulle gjerne prøvd først. Ta en strikk rundt din vanelige bukse! Tror de slites en del i skrittet. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Ja, dette vil jeg også vite. +1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 De slites nok litt mer en vanelig, med tanke på at en vanlig sykkel bukse er elastisk. Uansett er det ikke noe deilig å sykle med vanelig bukse. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Det må jo finnes noe alternativ til de tettsittende sykkelbuksene ? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Fordelen med sykkelbukse er padingen, men dersom du ikke har et hard racer sete er ikke det så nødvendig. Så du har jo altis joggebukse.. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Har vært på jakt etter en bukse som er laget for sykkel. Ikke sportsutstyr, men noe some funker på jobb, fest, osv. Bruker man en vanlig bukse blir den ødelagt etter et par uker, men det fins merker som er laget slik at det tåler påkjenningene. F.eks. Swrve og Bike to work pants. Men jeg har ikke sett noe slikt på markedet i Norge. Noe som vet om noe? Man kan selvsagt bestille på nett, men jeg skulle gjerne prøvd først. Jeg har ikke hatt problemer me at vanlige bukser slites av sykkelsadelen. Det kan hende det er sadelen din som er problemet? Jeg bruker en brooks B17 på pendlesykkelen, og jeg har for meg at det setet skal slite rimelig lite (Polert lær) og er i tilegg bæltungt og behagelig uten masse padding som gjør det vondt over tid. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Det må jo finnes noe alternativ til de tettsittende sykkelbuksene ? Kjøpte en veldig bra sykkelshorts i USA: http://www.rei.com/product/797306/zoic-ether-bike-shorts-mens Den ser ut som en vanlig shorts, har lommer til mobiltelefon osv, men har padding. Skulle gjerne funnet en tilsvarende lang bukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå