fredd5050 Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Ed Endret 2. august 2011 av fredd5050 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg hadde en som skulle brukes på fuktig/varm hud som jeg pleide å bruke i dusjen. Husker ikke noe om at man skulle bruke kaldt vann etterpå, men funket bedre enn å bare hive på uten å bruke vann eller å dusje. Navnet husker jeg ikke, men virker som om prinsippet er for det meste det samme. Er jo ikke værre enn å bare prøve en drøy uke hvor du bare dusjer vanlig og i tillegg til å forhåpentligvis såpe deg inn så kjører du en runde med kvisekrem der det måtte trengs Endret 11. juli 2011 av Occi Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 For å bli kvitt kviser, må du kjøpe produkter på apoteket som inneholder benzoylperoxid. Produkter som inneholder benzoylperoxid motvirker kviser ved at de reduserer mengden bakterier i huden, i tillegg til at de gjør du at flasser litt, så komedonene også løsner. Basiron er nok den beste kremen du får uten resept på apoteket, og fåes også i dusjgele som inneholdr benzoylperoxid. Hvis du går til legen din, kan du få Dalacin på resept. Du kan også få resept på tetracylin-kapsler som også motvirker kviser. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 vichy sin serie med ansiktsvask, hudkrem og krem til å ha direkte på kvisene har funka bra for meg. å være i sola tar knekken på kviser også. og uansett hva du bruker husk å vask morgen og kveld og alltid etter barbering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå