Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Liker veldig fint å skrive kommentarer til bilder i forumet slik at jeg kan påvirke fonter o.l - men det er et aber å ikke samtidig kunne se bildet og kamerainnstillingene samt fotografens egne betraktninger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Liker veldig fint å skrive kommentarer til bilder i forumet slik at jeg kan påvirke fonter o.l - men det er et aber å ikke samtidig kunne se bildet og kamerainnstillingene samt fotografens egne betraktninger Har ønsker om det samme, men foreløpig finnes ikke denne funksjonaliteten. Jeg har løst dette ved å bruke en fane til og ha denne stående på Bildekritikken. Slik switcher jeg fra bildet med fotografens info direkte over til "tekstbehandleren" i Forum fra den ene fanen til andre..... Funker greit det også... To faner er iallefall bedre enn en fane enkelte ganger... Endret 11. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dette kommer eventuelt til å bli løst med en mer avansert editor på bildesiden, men det skjer nok ikke helt med det første. I mens får du gjøre som Svein og bruke flere faner Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Dette kommer eventuelt til å bli løst med en mer avansert editor på bildesiden, men det skjer nok ikke helt med det første. I mens får du gjøre som Svein og bruke flere faner Så bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg