ErlendSS Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei. Jeg har hatt problemer lenge med å få spilt spill som WoW, Starcraft OSV. (Rift fungerer faktisk, Men får feilmelding om at noen filer kan være korrupte så noe er galt uansett) Alt som skjer er at jeg får feilmelding av WoW og starcraft og får ikke logget på/startet Spillet. Nettet er jo helt greit vanligvis, Men til meg som vil spille så er det nokså ubrukelig. Har samlet en god del feilmeldinger / Screenshots med info for at dere skal forstå problemet, og det finner du i Vedlegg. Jeg har fått vite at jeg burde Port forwarde disse spillene, Men på Portforward.com så stod det at jeg burde ha en Static IP, Så jeg prøvde programmet deres som heter Portforward setup static IP Adress, Og det gjorde ikke som det skulle, Så jeg prøvde å gjøre det selv og det ser dere på høyre side på Bildet jeg har lagt i Vedlegg. (Jeg forstod ikke hva jeg skulle ha i Alternativ DNS Server) Og denne pcen hadde jeg nettop på 2 andre nettverk som jeg kunne spille på, Så det betyr at PCen/Instillinger er ikke problemet, Det er det nettet jeg er på nå. Ruteren min er en Netgear WPN 824v2 Lenke til kommentar
ErlendSS Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) . Endret 11. juli 2011 av ErlendSS Lenke til kommentar
ErlendSS Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) . Endret 11. juli 2011 av ErlendSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå