Svein Oftedal Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Disharmonia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Varhaug gamle kirkegård. Love the place! Liker komposisjonen din, men jeg er litt mere usikker på om jeg liker at bildet er to-delt mht fargene.. Synes at sorthvitt delen av bildet er for kontrastløst etter min smak, hva med å gjøre den biten mere dramatisk? Og samtidig dra ned saturasjonen på gresset? My two cents.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Liker bildet. Finner imidlertid ikke disharmonien her. Til og med horisonten balanserer på midten. Endret 11. juli 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Mener nå denne bakgrunnen forsterker den litt dystre forgrunn med korsene her.God skarphet forøvrig..ja falt for dette..og har nå sett på dette en del ganger. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Takker for kommentarer! Tittelen er vel ikke veldig gjennomtenkt, men henleder på noe av det iStereo viser til. Krafig grønnfarget livlig gras, mot det dempede, tåkete og konturløse i bakgrunnen. Har forsøkt mange varanter av dette bildet, men faller tilbake til denne utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg