Gå til innhold

E-postvarsel på nye bildekommentarer?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en iMac og bruker Mac sin «Mail», men det er jo veldig rart at jeg aldri hadde det problemet på gamle digit og heller ikke på dem første versjonen av nye digit, men når dere koblet over til «demo-digit.no» - da kom problemene.

I forbindelse med nye Digit har vi byttet servere for utsending av epost, men dette burde ikke være årsaken til disse nye problemene. Denne serveren sender ut epost til alle Diskusjon.no-brukerne (over 200 000), og dersom dette er et utbredt problem ville vi til de grader fått høre det :-)

Vi må nesten ta dette systematisk om vi skal komme noen vei, kan du sjekke følgende:

1. Har du webmail? Kan du prøve å logge inn i webmail og se om eposten finnes der eller i spam-filteret i webmail?

2. Har du antivirus installert? Finnes det noen rapporter for hva denne har gjort i det siste?

3. Kan du sjekke søplebøtta en gang til? Er det mulig å søke i denne eller i hele postboksen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt spørsmål angående e-postvarsel!!!!!

:dribble: Alt har vært i orden helt til i dag kl. 09.24 - da fikk jeg siste melding inn med e-postvarsel.

Etter det har det ikke kommet noe - selv om jeg har fått kommentarer på bildet også - ingen ting - har ikke forandre t noe.

Er det noen på teknisk her som kan fortelle meg hva som skjer?. :wallbash:

Venter spent på et svar.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke nogen e-postvarsel her på siden??

Fik altid på den gamle 'Diget' med samme mail adr. og på samme PC.

Jeg tok vekk en mappe som heter uønsket post på mailen min og da virket det. Jeg vet ikke hva det heter på PC - jeg bruker iMac.

RAK-foto :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke nogen e-postvarsel her på siden??

Fik altid på den gamle 'Diget' med samme mail adr. og på samme PC.

Jeg tok vekk en mappe som heter uønsket post på mailen min og da virket det. Jeg vet ikke hva det heter på PC - jeg bruker iMac.

RAK-foto :ohmy:

Jeg fik et mail om dette indlæg, så måske virker det nu?? :thumbup:

Lenke til kommentar

:dribble: Alt har vært i orden helt til i dag kl. 09.24 - da fikk jeg siste melding inn med e-postvarsel.

Etter det har det ikke kommet noe - selv om jeg har fått kommentarer på bildet også - ingen ting - har ikke forandre t noe.

Venter spent på et svar.

RAK-foto

Fått på alle i dag jeg da,men går i rykk og napp :hmm:

Lenke til kommentar

Venter spent på et svar.

RAK-foto

Hei igjen Jan

Ja, det dukker opp igjen her også nå, men det er litt av og på - så vi får kalle den ««foreløpig løst?»»

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

Venter spent på et svar.

RAK-foto

Hei igjen Jan

Ja, det dukker opp igjen her også nå, men det er litt av og på - så vi får kalle den ««foreløpig løst?»»

RAK-foto :thumbup:

Virker også her nu :yes: :yes:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...