NeEeO Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hallo, ikke alle filmer har film undertekst. Derfor har jeg en film her som jeg skal sette på engelsk tekst. Det er en DVDRIP format film, men når jeg søker på internett etter undertekster, etter at jeg har settet dem inn i filmen kommer de opp enten for sene eller for tidlige, det er ikke snakk om 2 sekunders forsikenkelse, men mye mer ..ca 10..SEK , det rare er at underteksten er til dvdrip format :| Dette skjer med alle filmer jeg setter undertekster på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Det er underteksten som ikke er synkronisert/timet korrekt med filmen. Det høres dog ut som du snakker ned en piratnedlastet fil. Prat om slikt er ikke lov på forumet. Endret 11. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Det er ikke lov å snakke selve om en pirat lastet film, men nå snakker jeg om hvordan man setter undertekst på en hvilken som helst film! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Som jeg sier, du laster ned dårlige undertekster som ikke er korrekt synkronisert med filmen. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 I VLC kan man stille inn forsinkelse/fremskynding av teksten. Se (Tools -> Preferences -> Configure hotkeys). 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 I VLC kan man stille inn forsinkelse/fremskynding av teksten. Se (Tools -> Preferences -> Configure hotkeys). Men kan jeg ikke forsinke subtitlene i ca 1 (alle sammen)? uten å trykke på knappen hele tida. I VLC kan man stille inn forsinkelse/fremskynding av teksten. Se (Tools -> Preferences -> Configure hotkeys). Men kan jeg ikke forsinke subtitlene i ca 1 (alle sammen)? uten å trykke på knappen hele tida. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Du må jo ikke gjøre det hele tiden. Hvis teksten henger etter filmen må du endre Advance of substitution over video til en negativ verdi. Er teksten før må du endre til en positiv verdi. Hvor høy denne verdien skal være, må du selv finne ut. Endret 11. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 hæ? hvor finner jeg advance of..? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 De aller fleste kjente filmer har flere forskjellige dvdrips. Du må bare finne den underteksten som passer til den dvdripen du har lastet ned, altså den med samme navn. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 På slutten av fila står det navnet på gruppa som har laga rippen. Finn subtitlefila som har same gruppenavn. Men det enklaste er vel å berre kjøpe filmen? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Eh, joda. Men når du skal kjøpe alle harry potter filmene, vil nok det koster deg mer enn en 500-lapp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Trådstarter har fått svar og gjør det veldig klart at vi snakker om piratvarer her. Det er ikke noe vi ønsker å bidra til. Tråden stenges derfor. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg