KidComa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er det noen som vet når vi kan vente en 8x brenner i Norge? Jeg brakk nettopp noen pins på NEC brenneren min (ganske kjipt igrunnen) og etter et reparasjonsforsøk ligger den nå på fyllinga. Nå står det på om jeg skal kjøpe en ny 4x brenner eller vente til 8x brennere kommer. Såvidt jeg husker leste jeg i vår at 16x brennere var ventet innen årets slutt. Så lenge gidder jeg ikke å vente, men en 8x brenner hadde nå vært å foretrekke fremfor en 4x. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl (Men vær oppmerksom på at 8x gjelder bare for DVD+R) Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Den er ventet innen 3 dager og gitt. Hadde jeg ikke trodd. Det irriterer meg at webshop'er ikke alltid oppgir hastigheter - trodde det var en vanlig 4x. Takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå