bjarnex Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei! Skal kjøpe meg ny data (13 tommer ) som skal være hovedpcen min. Den skal være liten og grei, og samtidig vil jeg ha mulighet til å spille tunge spill som bf3. Jeg har sett litt på Sony vaio, og fant denne ; http://advance.no/Item.aspx?id=4834904 Vil jeg ha mulighet til denne slags bruk? Har dere Evt. Andre alternativer i samme prisklasse? Mvh, Henrik Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tror du har funnet frem til det beste alternativet selv. Den har et "ok" skjermkort, men ikke forvent for mye. Litt info om kortet finner du her: http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6630M.43963.0.html Som du ser er BF2 spillbart på opp til medium grafikk, hvor mye mer BF3 krever vet jeg ikke, men det vil nok ihvertfall være spillbart på low/medium grafikk. Ellers er vel eneste alternativ som har noenlunde grafikkort og 13" Acer timelineX 3830TG. Denne har et litt kraftigere skjermkort, men har ikke optisk drev og sliter med å bli for varm ved belastning (vet ikke hvordan sonyen er på varmeutvikling). Um du strekker deg til 14" er Asus U46SV svært interessant; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637941 Ellers kommer LG med en svært spennende maskin , men jeg er usikker på om den blir å få kjøpt her til lands. Litt info her: http://www.engadget.com/2011/06/10/new-lg-p330-laptop-has-it-all-brains-brawn-and-beauty/ Nvidia GT555M, SSD + 1TB HDD og et bra utseende.... men kommer ikke før siste kvartalet i år. Og prisen lukter mer som 20k ut fra bilder/specs. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tja, kravene til BC3 er nettopp sluppet og er som følgende: Minimum: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows Vista eller Windows 7 Prosessor: Core 2 Duo @ 2.0GHz RAM2GB Skjermkort: DirectX 10 eller 11 kombatibelt Nvidia - eventuelt AMD ATI card Javel, hva betyr dette da??? Anbefalt: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows 7 64-bit Prosessor: Quad-core Intel eller AMD CPU Javel igjen, hvilken hastighet på CPU da???? RAM 4GB Skjermkort: DirectX 11 Nvidia eller AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850 Ikke så avskrekkende egentlig da. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Avskrekkende nok. GTX 460 og HD 6850 er altså anbefalt? Det tilsvarer et GTX 580M eller HD 6970/6990M bærbarskjermkort. Endret 12. juli 2011 av thomit Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tja, kravene til BC3 er nettopp sluppet og er som følgende: Minimum: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows Vista eller Windows 7 Prosessor: Core 2 Duo @ 2.0GHz RAM2GB Skjermkort: DirectX 10 eller 11 kombatibelt Nvidia - eventuelt AMD ATI card Javel, hva betyr dette da??? Anbefalt: Lagringsplass: 15 GB for diskversjonen eller 10 GB for digitalversjonen Operativsystem: Windows 7 64-bit Prosessor: Quad-core Intel eller AMD CPU Javel igjen, hvilken hastighet på CPU da???? RAM 4GB Skjermkort: DirectX 11 Nvidia eller AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850 Ikke så avskrekkende egentlig da. Dette er ikke offisielt. Det her er kun synsing fra en blogg basert på et litt kraftigere system enn Battlefield Bad Company 2, og er ikke utgitt av Dice. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Minimum system krav til Battlefield 3 er de samme som Bad Company 2 har, skulle da tro at anbefalt system krav til Battlefield 3 bør da være litt høyere enn til Bad Company 2 etter som Battlefield 3 bruker Frostbite 2 grafikk motoren. Mulig dette ikke er bekreftet av EA enda, men normalt så vil nok system kravene ende nær det som jeg nevnte. Faktisk er dette veldig likt system krav til Crysis 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå