Kristian86 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Om du ønsker å få bildene tilsendt hjem Gjør iPad om til en fotoautomat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 I relaterte nyheter er det tilbud på agurker hos Kiwi. 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 iP...-hysteriet ruller videre. Er man utenfor iP-klanen så er man vist utenfor verden. I følge media og iP-klanen (som om det var forskjellige grupperinger). Vis oss heller en tilsvarende nettjeneste som er tilgjengelig for alle. 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vel, enten man liker det eller ikke - så har iOS en ganske stor markedsandel - Android selger nok mer i volum, men samtidig er det mange som ikke bruker Android-telefoner som smarttelefoner. Halvparten av Telenors datatrafikk via Apple-enheter. De aller fleste jeg kjenner med Android-telefon, har i beste fall Angry Birds som eneste app. Nettleseren er fyfy med mindre man er på wifi-nett, og selv da bruker de den sjeldent fordi PCen uansett er i nærheten... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Litt av grunnen til at mykje av datatrafikken går via epleprodukter har kanskje noke med at ein på andre smarttelefoner har god kontroll på bruken av datatrafikk? Dette ser for meg uansett ut som ein ubrukelig app. Du bruker med andre ord eit enkelt kamera til å ta bileta, men i tillegg så må du ta fire bilder i fastsatt intervall slik at du sikkrer at minst eit av bileta blir dårlige? Husk at det som var grunnen til at ein fotoautomat tok fire bilder etterkvarandre var for å sikkre at det var minst eit portrettbilete som var brukandes til f.eks ID-kort. Ikkje for å fylle fotoboksa med folk og deretter ta fire "festlige" bileter. 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 De aller fleste jeg kjenner med Android-telefon, har i beste fall Angry Birds som eneste app. Nettleseren er fyfy med mindre man er på wifi-nett, og selv da bruker de den sjeldent fordi PCen uansett er i nærheten... Det betyr vel bare at Android sprer seg utenfor nerdemiljøet og begynner å nå ut til massene Er forøvrig både nerd og androidbruker selv, og har så mye apps at det nesten er flaut, inkludert to versjoner av Angry Bird og to nettlesere Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Mens de som har iPhone er supernerder som bruker internett på telefonen sin? Sorry, men simpelhet er win når det gjelder å vinne over massene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg følte meg så utrolig truffet her! [/ironi] Tror det er nok til å avslutte denne tåpelige diskusjonen. Endret 14. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er forøvrig både nerd og androidbruker selv, og har så mye apps at det nesten er flaut, inkludert to versjoner av Angry Bird og to nettlesere Bare to versjon av Angry Birds? Det finnes da ihvertfall tre. Og jeg har da flere app'er enn tre utgaver av Angry Birds - har da faktisk tre til Jeg kan heller ikke se nytten av denne app'en. Og ihvertfall ikke på en iPad. på en smarttelefon - kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg