RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tegen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Et godt og skarpt bilde i fint makrolys. Når det gjelder utsnittet er jeg litt usikker, ville muligens kuttet ganske ktaftig på hø. side ( ca 1 cm bortenfor tegens hø. ben) da kompet ville blitt mer riktig i mine øyne. I beste mening. Mvh Morten. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skarpt og fint og flotte farger Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Link til bildet Et meger skarpt og fint bilde med gode farger og kontraster Angående komposisjonen så henger jeg meg på det som er sagt, men vil legge til at ramma "skriker" noe i øynene og mener vel at om man absolutt må ha med ei ramme så kanskje er det en fordel å gjøre den så diskrét som mulig Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Fin skarphet, mye farge, men det drar jo øynene til seg. Ramma kunne du droppet, ellert var dette bra Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Et flott bilde av insektet, ganske utrolig så mange fine insekter de er rundt oss uten at vi kan se det med det blotte øye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg