RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg får ikke lastet opp bilder i den nye Billedkritikken? Er det noen andre som har problemer? RAK-foto Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Og ikke her , men Terje jobber med saken.... og da pleier det å gå bra til slutt.... (jobber visst døgnet rundt disse gutta nå).. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Og ikke her , men Terje jobber med saken.... og da pleier det å gå bra til slutt.... (jobber visst døgnet rundt disse gutta nå).. Jeg lastet opp råfila på 10 mb og det gikk, men ikke vanlig jpeg RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Og ikke her , men Terje jobber med saken.... og da pleier det å gå bra til slutt.... (jobber visst døgnet rundt disse gutta nå).. Jeg lastet opp råfila på 10 mb og det gikk, men ikke vanlig jpeg RAK-foto Trodde det var begrensning på 5mb og 4000 x 3000 jeg... Jobber ikke med raw, kun jpg/jpeg, så da er jeg like langt dessverre. Men det "løser sej", får bare "stå han av" te imorra! Natta! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Og ikke her , men Terje jobber med saken.... og da pleier det å gå bra til slutt.... (jobber visst døgnet rundt disse gutta nå).. Jeg lastet opp råfila på 10 mb og det gikk, men ikke vanlig jpeg RAK-foto Trodde det var begrensning på 5mb og 4000 x 3000 jeg... Jobber ikke med raw, kun jpg/jpeg, så da er jeg like langt dessverre. Men det "løser sej", får bare "stå han av" te imorra! Natta! Sorry Det var ikke raw-fil, men ubehandlet jpg på bare 2,1 mb. Begynner å bli trøtt tror jeg. NATTA RAK-foto :sleep: Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det var jeg som herja litt.. skal fungere nå Alt i orden Ikke her Og ikke her , men Terje jobber med saken.... og da pleier det å gå bra til slutt.... (jobber visst døgnet rundt disse gutta nå).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg