muummi Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Skal koble til en basskasse til spilleren, men så greide jeg å ødelegge den kabelskogreia som sitter på remote ledningen som går utifra spilleren. Har prøvd meg på å tvinne sammen ledningene, men det hjelper ikke. Noen som har peil? Er snakk om en Pioneer spiller Endret 11. juli 2011 av muummi Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det ikke bare å kjøpe noen nye kabelsko og klemme på kabelene? Eller bruke loddetinn og smelte kablene sammen? Eller en sånn "sukkerbit"? Men om ikke forsterkeren virker da du tvinner sammen ledningene, så er det nok noe annet galt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har du huska på å koble til batteriet igjen da?? For du har selvfølgelig koblet fra minuspolen på batteriet når du driver å kobler stereo? Som thoka sier, så er det noe feil hvis det ikke virker når du tvinner ledningene sammen, så her har du gjort en feil, eller prøver med feil ledning. Ledningen ut i fra spilleren, hvilken farge har den? Er du sikker på at det er remoteledningen? Hvor kobler du den inn på forsterkeren? Du sørget vel for at de tvinnede ledningene ikke kommer borti jord? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skader heller ikke med en liten 1A sikring på remote kabelen. Tilfelle bil stereoen plutselig pumper ut for mye strøm. Så slipper forsterkeren å ta skade. (PS: Noe jeg har hørt på jobb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå