jevli Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann hoppsann! Pappa meldte sin interesse for min Nokia 3720, noe som er en ypperlig unnskyldning til meg selv for å kjøpe meg ny telefon Har lenge hatt lyst på en "smart-telefon". Jeg trenger slettes ikke det beste av det beste der ute, og må ha en telefon jeg tørr å ha liggende i lomma Så jeg anslår budsjettet mitt til å være rundt 2000 kr. Har noen få kriterier: *Spotify *Vil kunne lagre ting og tang på mobilen "fritt" (Da er vel Iphone utelukket) *Vil kunne koble den til musikkanlegget mitt i bilen via bluetooth *GPS hadde vært kjekt men vet ikke helt om det er nødvendig? *Flash (Da er vel Iphone fullstendig utelukket) Har lest rundt omkring på forskjellige tester ol. og har fått inntrykk at Huawei U8800 er den beste smart-telefonen til mitt budsjett. Hva mener dere? Har også sett en del på HTC Wildfire S men er ikke Huawei U8800 litt kraftigere? Noen tips anyone? Anbefalninger? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) U8800 fyller alle kravene dine. Utrolig fornøyd med min. Edit: GPS er kjekt uansett, selv om man ikke bruker navigering. Man kan f.eks logge trening ved bruk av gps og programvare (og tror nokk omtrent alle android mobiler har gps i dag) Endret 12. juli 2011 av Complexity Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har selv U8800 og helt greit fornøyd. Det er ingen konge telefon, men til en så billig penge, så gjør den absolutt jobben! For min del blir det nok bare en backup mobil. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 vurdere en motorola defy? det er en megakjekk telefon som fint kan ligge i lomma og få litt røff behandling. den koster ca 2500, så det er litt over budgettet ditt. den har også 2gb innebygget og 2 gb minnekort, så du har et lass med fri lagringsplass. Jeg har hatt den en stund og den fungerer megabra, jeg har flere ganger brukt den i dusjen uten problemer:p test fra amobil http://www.amobil.no/artikler/motorola_defy/99684 Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis du skal ha U8800 eller Defy er det lurt å kjøp hos Ventelo. De har U8800 til kr. 1069,- totalt inkl. frakt osv, og Defy til kr. 1669,-: http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Motorola http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har vurdèrt dette nord og ned, og har egentlig kommet fram til at jeg har mer lyst på en HTC Desire S. Likte prisen også: 999,- + 299,- /måned da med 200 ringeminutter/sms/MB Regnet litt på det, og nå bruker jeg ~300kr i måneden. Jeg bruker ikke mer enn 200ringeminutter eller sms. I tillegg har jeg nettop kjøpt meg ny telefon til 1100,- (den som jeg nå selger videre til pappa). DVS at jeg har brukt mer penger på en kjedelig, "vanlig", gammeldags telefon enn hva jeg hadde brukt på å kjøpe en HTC Desire S. Bittert! Men tilbake til topic: Jeg innser at en Huawei U8800 helt sikkert er mer for pengene enn en Desire S, men det er en smaksak. Jeg synes Desire S ser råstilig ut Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 vurdere en motorola defy? det er en megakjekk telefon som fint kan ligge i lomma og få litt røff behandling. den koster ca 2500, så det er litt over budgettet ditt. den har også 2gb innebygget og 2 gb minnekort, så du har et lass med fri lagringsplass. Jeg har hatt den en stund og den fungerer megabra, jeg har flere ganger brukt den i dusjen uten problemer:p test fra amobil http://www.amobil.no/artikler/motorola_defy/99684 Takk for tipset Det ser ut som et godt kjøp, men jeg velger (som sagt) en dyrere modell. Hva i all verden gjorde du med mobilen i dusjen? ... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Galaxy S (fjorårsutgaven) ligger nå på rundt 2500,- eller noe sånt.. Det er en telefon som fortsatt er verdt å vurdere om man skal ha en telefon til rundt et par lapper.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Henger meg på denne trenger oxo mobil. noen forslag? vil også ha motorola men sprenger budsjetter -.- Lenke til kommentar
jevli Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Gikk for HTC Desire S tilslutt. Vil bare si; kongetelefon Har ingenting å klage på (enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå