Klev1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde tenkt å kjøpe meg galaxy S II nå, fikk melding om at den var på lager i helga. Men så leste jeg denne artikkelen http://www.amobil.no/artikler/samsung_med_ny_supertelefon/99930 så da er spørsmålet skal jeg vente eller kjøpe galaxy S II har i dag galaxy S. Spørsmålet er egentlig, når vil det være praktisk talt mulig å få tak i hercules? -De sliter jo med å få ut galaxy s II enda... Håper på hurtige svar og meninger , da jeg har en telefon lagt av. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen vits å vente på den, kommer nye telefoner hele tiden og om du skal vente på sånt så vil du vente i evigheter. Kommer sikkert nyheter om noe enda kraftigere når hercules kommer Lenke til kommentar
Klev1 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde det vært et halvt år så, men august er jo straks her... (om de klarer å leverer) Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvorfor ikke vente? Du har jo allerede en ganske bra telefon, så du lider vel ikke akkurat... Jeg har selv en LG Optimus One og lurer på det samme. Kjøpe Galaxy SII, vente på Hercules eller vente til november på Google Nexus Prime. Har til og med lurt på å vente på quad core-mobilene med Nvidia Kal-El som kommer i desember/januar/februar, men har på følelsen av at de vil få litt dårlig batteritid siden de blir produsert på 40nm prosess. Har foreløpig kommet fram til at jeg venter på Hercules eller Nexus Prime. Quad core må ned på 28nm prosess og det skjer ikke før senhøstes 2012. Hercules er mer en bra nok hardwaremessig, men vil ha Gingerbread og Touchwis utenpå. Nexus vil få helt ren Ice Cream Sandwich. Etter å ha irritert meg over at LG somler noe jævlig med å få klar oppdatering til Gingerbread på Optimus One så heller jeg mot å vente på Nexus Prime. Dritt å vente på somling med oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå