Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc finner ikke fil IM32FAX.DIL

Anbefalte innlegg

Pc- en fungerer ikke som den skal. Etter et mislykket forsøk på å installere en lexmark skriver i hjemmenettverket har pcen fått en del problemer. Ved oppstart får jeg feilmeldingen beskrevet i emnetittel, samt beskjed om at device monitor har sluttet å virke og at den avsluttes.

Etter disse beskjedene virker den normalt(om enn tregt). Starter jeg IE drimot er h=)&¤# løs. Pc fryser da etter kort tid, og kan ikke komme videre uten å kutte strømmen. Dvs oppgavebehandleren kan jeg ikke få opp. Virusprogrammet fra Nextgentel slår seg også av.

Mange problemer, hva må jeg løse først, kan noen fortelle meg hva disse beskjedene egentlig betyr (hvilket program som utløser dem) og muligens hva jeg må gjøre?

Pcen er ca 2 år gammel. Det er en acer aspire 7738G. Vista home.

Ps

Datakyndig person etterlyses for hjelp i heimen også, da jeg har en pc til som ikke lenger lar seg slå på...;)

Anyone? Please?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne kan nok hjelpe :)

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-files/the-screen-says-cannot-find-im32faxdil/a58e8e31-0929-4535-b6a0-771a668ac7a2

I suppose you have a Lexmark printer attached to your PC. To resolve the issue please follow the below steps:

1. Go to Control Panel > Add/Remove Programs and remove the Lexmark Printer and Fax drivers and utilities.

2. Do a reboot and install the drivers from your printer's driver CD.

Reboot again and your issue should be resolved now. Please post back about the progress.

Endret av Axxxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...