smort1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Har gått over til den nye demosiden og forlatt terje.raw. Ser at det nå heter Bildektitikk når en klikker på Bildegalleri fra Forum . På den nye siden (Bildekritikk en Info fane der det stod Om oss tidligere. Flott det!!! Når jeg klikker på fanen får jeg beskjed: "Siden eksisterer ikke" med diverse henvisninger videre.... ????? Hvorfor det mon tro? På terje.raw kunne en etterhvert klikk på sitt innloggingsnav (oppe til høyre) og få "thumbnails" av "mine bilder", dette er ikke mulig på den nye demosiden.... !!! Endret 11. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Bedre nå? Tja, absolutt ingenting som vises kan vel under tvil karakteriseres som "bedre" PS! Hva med "thumbnails" av mine bilder direkte fra innloggingsnavnet oppe til høyre på Bildekrittikken ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Nå da? Sjå der ja, thumbnails funger . Toppers! Men Info er fortsatt blank.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Nå da? Sjå der ja, thumbnails funger . Toppers! Men Info er fortsatt blank.... Da funker alt igjen! Rask levering av varene der i gården ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg