abene Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Explorer Touch Mouse kan justeres og skreddersys på flere måter. – Microsoft lanserer fleksibel mus Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kunne de ikke ha tatt et hint og bare kopiert apple sin magic mouse? Lenke til kommentar
Tricomm Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 De gjorde det: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/products/touch-mouse/microsite/ Lenke til kommentar
Calm Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kunne de ikke ha tatt et hint og bare kopiert apple sin magic mouse? Gratulerer, du er den første til å trolle denne tråden . Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 De gjorde det: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/products/touch-mouse/microsite/ Artikkelen fikk det til å virke som om de kopierte logitech sin mouse hvor det er touch på tingen der hvor rulehjulet skal være plassert. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 da jeg så overskriften "fleksibel mus" så tenkte jeg to tanker. det ene leder i koffertveien. det andre ledet til f.eks en mus som halvveis kommer som byggesett der en kan endre størrelse, fasong og form etter hånda .. oops i did it. Jeg hadde glatt kjøpt en mus som kan formes ergonomisk eller etter personlige behov fremfor alle de idiotiske knappene en ellers aldri bruker. ikke minst irriterende lys. Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kynxx: ja, jeg lurte også et lite øyeblikk på om Microsoft endelig hadde klart å lansere et sexy produkt. Skriv din kommentar.... Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har tilgode å bruke min logitech mus på en overflate som den ikke liker, og trodde knappene kunne spesifiseres til å gjøre andre ting enn åpne meny og slikt. Gammelt nytt? Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kunne de ikke ha tatt et hint og bare kopiert apple sin magic mouse? Kopiere verdens kanskje minst ergonomiske mus? Tror ikke det. En massiv trekloss er jo mer ergonomisk enn "Magic" mouse Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kunne de ikke ha tatt et hint og bare kopiert apple sin magic mouse? Kopiere verdens kanskje minst ergonomiske mus? Tror ikke det. En massiv trekloss er jo mer ergonomisk enn "Magic" mouse Ikke ergonomien, eller den alt for lave DPIen. Men selve "Touch" designet, altså at det er kun 1 stor flate, og multitouch støtte. Eller la oss håpe artikkelbildet er feil Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Kunne de ikke ha tatt et hint og bare kopiert apple sin magic mouse? Gratulerer, du er den første til å trolle denne tråden . hvordan troller man her ? jeg forstår ikke hva som er galt med å refere til det spørres om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå