protoneedhelp Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 På andre pcer kan jeg finne en lsite hvor det er nettverk hvor jeg koble meg til.Men på den pcen jeg bruker nå finner jeg ikke trådløst nettverk listen. Må jeg laste ned driver eller noe slikt? min pc er fujitsu siemens amilo xa 1526 takk på forhånd Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kafor Operativ-system er det du brukar? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Kafor Operativ-system er det du brukar? windows xp Lenke til kommentar
madammim Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kanskje du har en bryter for å slå av/på trådløst nettverk? Hvis ikke kan du gå Start-Kontrollpanel-System-Maskinvare-Enhetsbehandling og se om du har 2 nettverkskort under "nettverksadapter", samt at det ikke er en gul/rød markering foran/over disse. Dersom dette er greit så kan du gå Start-Kontrollpanel-Nettverkstilkoblinger og se om det trådløse nettverktet er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå