Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Reparere knust/punktert vindu?

Anbefalte innlegg

Hadde et lite uhell her om dagen. Lagde hull i et lite vindu ca 30cm X 70cm.

Leitet litt rundt på forskjellige glassmestre sine sider men fant ikke noe relevant info.

Det er ikke hull igjennom hele vinduet men første laget. Er dette noe jeg må bytte ut hele vinduet for? Eventuelt hvilken pris tror dere jeg må regne med? Se bilde.

post-62564-0-67829400-1310390930_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et lite uhell her om dagen. Lagde hull i et lite vindu ca 30cm X 70cm.

Leitet litt rundt på forskjellige glassmestre sine sider men fant ikke noe relevant info.

Det er ikke hull igjennom hele vinduet men første laget. Er dette noe jeg må bytte ut hele vinduet for? Eventuelt hvilken pris tror dere jeg må regne med? Se bilde.

Du må skifta heile GLASruta ja, men det er lite truleg du må skifta meir. Dei fleste karmar er såpass intelligent konstruerte at det LET seg gjera å få ei rute inn og ut av dei, men det kan vera rimeleg krevjande arbeid. Ei slik rute må førebuast etter mål av ein glasmeister (han bør og sjå ruta, så du får henne høveleg tjukk). Då kjem du ikkje VELDIG langt med 1000 kr i Noreg i 2011, men legg du to slike setlar på bordet vil eg tru du har funne ein grådig glasmester om du ikkje har både ruta og det som trengst av band/lim/stift/anna for å festa henne - og noko vekslepengar og.

Let du problemet berre står, får du dogg i i ruta, og over tid ei svekka ruta, du får og langt dårlegare isolansjon i rommet - og du må rekna med at sjølve skaden i ruta snart veks. Altså: Ikkje anna enn estetisk problem å la det stå nokre månader, men du må løysa problemet før eller seinare.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Er det ikke mulighet for å tette hullet midlertidig? Slik at det ikke kommer dogg i ruten?

Har høyrt om nokre "Reodor-Felgen"-løysingar, men ikkje sett nokre som virkar meir enn ei veke. Det gjer ellers absolutt inkje, anna enn for auga, OM det er dogg i ruta ein (heil) del veker. Var dette ei rute på fire kvm kunne ein argumentert med "vind" og "svekka styrke" om ein budde rimeleg vindutsett til, slik at ein skulle styrka ruta så ho ikkje bles inn i hardaste hauststormen (noko som ikkje var HEILT ukjent kva gjaldt store ruter på vindharde plasser før doble glas med herda ytterlag kom). Med rute på 30/70 cm vert slikt tullprat, då er det nok minst like stor fare for at det store (heile) stoveglaset på fire kvm ryk!

Lenke til kommentar

Bildet gir også kanskje et litt feil perspektiv, hullet er ikke større enn 4,5mm, og hele merket ca 3-4 cm. Skal ikke undervurdere styrken på en billig plast luftpistol... Gikk igjennom 1cm papp, igjennom en kulefanger igjennom en gardin og igjennom en rute...

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...