Hottentott. Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg har problemer med pcen... Den freezer seg kanskje etter jeg har gått inn på en webside... vet ikke hva som kan være galt.. den freezer seg når jeg spiller på battle.net med warcraft også.. skal ingenting til... har prøvd og finne driver til hovedkortet: Abit sa7 men det er ingen drivere på hjemmesiden: www.abit.com.tw. har noen et forslag hvor jeg kan finne drivere til hovedkortet???? Har denne maskinen: Abit sa7 abit siluro geforce fx 5600dt 256mb intel celeron p4 2ghz 256ddr pc 2700/333mhz kan noen hjelpe meg?????[/b] Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Sjekk først at vifter på hovedkort og skjermkort snurrer. Høres mer ut som et hardware/varme problem. Ellers fant jeg nyeste bios til hovedkortet ditt her: http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...TITLE=SA7Bios fra 27.02.2003 Lenke til kommentar
Hottentott. Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takk... Jeg fant nye drivere og nå virker pcen som aldri før!!!!!!!!!!!! Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå