AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei! Har et lite problem når jeg skal ta kontakt med jenter jeg kunne tenkt med å bli bedre kjent med. F.eks. her om dagen så var jeg og en venn av meg på besøk til ei vi gikk i klassen til for 3-4 år siden. Vi hadde mye kontakt da, men siden vi de siste årene har bodd på totalt forskjellige steder, så har jeg ikke snakket noe særlig med henne de siste par årene. Jeg lurer da på hvordan kan jeg f.eks. sende henne en melding uten at det virker rart. Jeg har jo nummeret hennes, men hvordan kan jeg vite at hun har mitt etter så lang tid? Det blir jo litt dumt å kjøre den klassiske å kjedelige "hva skjer?"-meldinga om hun ikke har nummeret mitt.. Dette gjelder forsåvidt ikke bare denne jenta, men også generelt. Jeg klarer bare ikke ta kontakt med nye jenter, fordi jeg synes det virker dumt! Jeg vil også presisere at jeg ikke har noe problemer med å snakke med de når jeg først har fått kontakt:) Postet av anonym: 00279948392443eae61ac37af3716260 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (...) på besøk til ei vi gikk i klassen til for 3-4 år siden. Vi hadde mye kontakt da, men siden vi de siste årene har bodd på totalt forskjellige steder, så har jeg ikke snakket noe særlig med henne de siste par årene. (...)Jeg klarer bare ikke ta kontakt med nye jenter, fordi jeg synes det virker dumt! Postet av anonym: 00279948392443eae61ac37af3716260 Skjønner veldig hvordan du tenker nå - å presse seg gjennom skal/skal ikke ift initiativ leder som oftest til det sistnevnte. I alle fall når du begynner å tenke. Men, som med så mye annet, så er det bare å hoppe i det. Og drit i hva andre tenker. Det er ditt liv, og jeg er i alle fall av den oppfatning av at man kun lever en gang! At du synes det er "dumt", betyr ikke at andre synes det er "dumt". Jeg synes det er kjempehyggelig å få SMS/telefon fra personer jeg nylig har møtt/ikke har snakket med på lenge, og jeg kan vedde stort på at hun du nevner her også vil føle det slik. For tenk deg om nå. Det er ikke "dumt". Du drar ut med et par kamerater, tar noen øl og koser dere. Dere blir kjent med noen jenter og utveksler nummer. Hadde ikke du blitt glad for å få en SMS neste dag/samme kveld. Jeg vet i alle fall at jeg ville dradd på smilebåndet. Nettopp, det er ikke dumt. På samme måte som det ikke er "dumt" å ta opp igjen kontakten med ei du har mistet kontakten med. Man må starte et sted. Det som er dumt er å ikke gjøre det. Tenk på den. Så, send en melding med noe sånt som "Hei! Takk for sist, det var kjempehyggelig å møte deg igjen". SMS er mer personlig enn FB, og telefon enda mer personlig enn SMS. Suit yourself. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå