Raijin Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann, en kompis av meg har blitt hekta på League of Legends og trenger en gaming laptop. Jeg er klar over alt lol ikke krever så veldig mye, men han har lyst å kunne kjøre alle de nyeste spillene på relativt høye innstillinger. Samtidig har han ikke lyst å blakke seg, så hva er det som gir mest for pengene? Han bor i Kanada, så han er ikke begrenset til bare de laptopene som finnes i Norge. Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Asus G53 og G73 er jo sikre vinnere i pris/ytelse :-) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg så Asus har lansert en oppfølger etellerannet 74. Får man mer for pengene ved å gå for den eldre modellen og yter den bra? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Siden han bor i Canada, kan han gå til Reflex Notebooks, eller Fortnax Notebooks, eller Eurocom, og handle Sager/Clevo-maskin (samme maskiner som Multicom Xishan/Kunshan) eller Alienware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå