Gå til innhold

Curb Your Enthusiasm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, sant det, Maury, glemte at jeg egentlig hadde blitt fortalt når det var. Er forresten helt enig med deg angående Tim og Larry. De greier begge å komme i veldig ukomfortable situasjoner, selv om de som oftest har gode hensikter.

Hehe, leser stadig at serien blir referert som en "yngre Larry David" i animasjon. Er ikke helt det samme, men to forskjellige personer med en del likheter ja.

Litt som Curb så var første scena jeg så av serien det som fenget meg, var denne fra Tim. Curb sin var en episode av Curb der Larry klarte å fornærme døve, og Leon samtidig switcha mobil med Larry. Det var første Curb-scena den sistenevnte jeg så.

http://www.youtube.com/watch?v=2ccP8sUyT4w

Lenke til kommentar

Haha Richard er så taper.

Blir morsomt om de flytter serien til NY for noen episoder, eller for godt!

Jeg opplever Larrys atferd som litt blandet i denne episoden. På den ene siden er han veldig flink til å si ifra til folk, som parkerer feil og sniker i køen osv. På den andre siden tørr han ikke si til han filmfyren at han ikke vil se forestilingen hans. Det er konflikt.

Lenke til kommentar

Curb er det morsomste som går på TV akuratt nå. Det holder fortsatt koken, og den nye sessongen er like morsom som de foregående. Larry David må være verdens morsomste mann,

Helt enig. LD er hysterisk, og har ikke blitt mindre morsom med alderen. Håper han fortsetter i mange år til.

Lenke til kommentar

Curb er det morsomste som går på TV akuratt nå. Det holder fortsatt koken, og den nye sessongen er like morsom som de foregående. Larry David må være verdens morsomste mann,

Helt enig. LD er hysterisk, og har ikke blitt mindre morsom med alderen. Håper han fortsetter i mange år til.

Word. Fortsatt like gøy å se på :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...