Autzen Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Haha, sant det, Maury, glemte at jeg egentlig hadde blitt fortalt når det var. Er forresten helt enig med deg angående Tim og Larry. De greier begge å komme i veldig ukomfortable situasjoner, selv om de som oftest har gode hensikter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Curb er det morsomste som går på TV akuratt nå. Det holder fortsatt koken, og den nye sessongen er like morsom som de foregående. Larry David må være verdens morsomste mann, Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Haha, sant det, Maury, glemte at jeg egentlig hadde blitt fortalt når det var. Er forresten helt enig med deg angående Tim og Larry. De greier begge å komme i veldig ukomfortable situasjoner, selv om de som oftest har gode hensikter. Hehe, leser stadig at serien blir referert som en "yngre Larry David" i animasjon. Er ikke helt det samme, men to forskjellige personer med en del likheter ja. Litt som Curb så var første scena jeg så av serien det som fenget meg, var denne fra Tim. Curb sin var en episode av Curb der Larry klarte å fornærme døve, og Leon samtidig switcha mobil med Larry. Det var første Curb-scena den sistenevnte jeg så. http://www.youtube.com/watch?v=2ccP8sUyT4w Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Eit kort og unødig innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Haha Richard er så taper. Blir morsomt om de flytter serien til NY for noen episoder, eller for godt! Jeg opplever Larrys atferd som litt blandet i denne episoden. På den ene siden er han veldig flink til å si ifra til folk, som parkerer feil og sniker i køen osv. På den andre siden tørr han ikke si til han filmfyren at han ikke vil se forestilingen hans. Det er konflikt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Morsomt å se Larry i en ny by. En av de bedre episodene denne sesongen imo, og slutten var fantastisk. Gleder meg til neste hvor Leon er med igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Curb er det morsomste som går på TV akuratt nå. Det holder fortsatt koken, og den nye sessongen er like morsom som de foregående. Larry David må være verdens morsomste mann, Helt enig. LD er hysterisk, og har ikke blitt mindre morsom med alderen. Håper han fortsetter i mange år til. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Siste episoden var meget god. LD i toppform. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ricky Gervais er flink til å spille drittsekk. Så flink at jeg lurer på om han er det i virkeligheten. Men jeg ble usikker på om det var den typen kjemi jeg så for meg da jeg fant ut at han skulle være med i Curb. Mellom han og Larry altså. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Curb er det morsomste som går på TV akuratt nå. Det holder fortsatt koken, og den nye sessongen er like morsom som de foregående. Larry David må være verdens morsomste mann, Helt enig. LD er hysterisk, og har ikke blitt mindre morsom med alderen. Håper han fortsetter i mange år til. Word. Fortsatt like gøy å se på Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 "Women are in this world to catch balls. Gloves don´t catch gloves" hehehehe Og det er sannheten selv! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Haha, Leon liker virkelig ikke å fly. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 No glasses = NO JOB! Glasses = YOU GET IN! Nesten beste episoden med Leon denne sesongen. Michael Jordan ad`en. Syntes de nailet den i episoden. http://www.youtube.com/watch?v=p74Ux6IJV6I Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 haha siste episode med michael j fox er genial :!: 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Haha, jeg lo godt og mye. Oppsummert en kjempe flott sesong. Elsket hvordan Larry valgte å avslutte sesongen. Håper det blir enda flere sesonger! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Beste episoden denne sessongen. Skikkelig magelatter flere ganger. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Miniskrulla var festlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Beste episoden i en av de beste sesongene så langt. Håper det blir mange flere. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Denne slutten var bare helt uventet. Skal dette bli en ny dynamikk i serien, hvor Larry blir kastet ut fra by etter by ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 I think he might be gay... http://www.youtube.com/watch?v=PBmw_dvhnpk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå