Gå til innhold

Curb Your Enthusiasm


Anbefalte innlegg

ENDELIG ER DEN TILBAKE HOHOHOHOH. Sitter her og ser første episode av sesong nummer åtte, og har ledd skikkelig godt tre ganger allerede, etter bare noen få minutter. Denne mannen er genial, og det er skjeldent jeg har sett noen serier komme tilbake så sterkt etter såpass mange sesonger.

 

Beste komiserie noen gang!!!

 

 

PS! Jeg prøvde å søke opp den eldre tråden, men søkefunksjonen her på diskusjon.no er så ræva at jeg bare ga opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"How am I supposed to f*ck two bitches in a twin bed!"

 

Faen, så herlige kommentarer Leon kom med igjen.

 

Kona til Jeff var litt herlig i denne episoden og når de snakke om skilsmisse inne på resturangen. Også Marty, at han var for lat til å skaffe seg en skilsmisse, på slutten av episoden så endte han alikevel opp med det.

 

Gøy hvordan hu småjenta fra Justified var med i episoden som hun jenta som fikk mensen inne hos Larry. Katilyn Dever har jeg også sett i Cinema Verite i år. En gangske grei barneskuespiller må jeg si, likte henne stort i Justified.

 

Var en gangske god episode, desidert en god sesongstart. Den hadde mye, en god slutt og noe som dro ting videre. Hva som skjedde med at Cheryl fikk huset til slutt drar jo Larry bare nærmere New York som kommer til å være det jeg gleder meg til mest denne sesongen. Hvor vi også får gjesteskuespillere som Ricky Gervais og Michael J. Fox.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Flott sesongstart, Larry er tilbake i toppform! :D

 

Utrolig vittig med den svenske advokaten. Lo godt når Marty hadde feiret Hannukah (?) hos han. Like vittig var dem med Larrys nye holdning til skilsmisse og hvordan han pratet om det. Ser ut som det blir en knallgod sesong.

Lenke til kommentar

Nok en herlig episode.

 

Haha, elska den delen med Larry på akutten med blåveisen. Også legen som tror Leon banker han opp. Leon gjorde ikke mistanken mot han fra legen bedre ved å banka og slå til maskinen slik. Så senere blir han svarte fyren som "stjelte" pcen tatt av politiet for det mens han venter på Larry.

Lenke til kommentar

Synes scenen med Leon og den snacksmaskinen var bra. Likte også scenen med med alle fire inne på kafeen/resturanten i begynnelsen.

 

 

"Have you sat a day aside when you're finally gonna look at her face". - Marty Funkhouser

 

 

:p

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Favorittscenen min i dagens episode var når Larry måtte unnskylde seg til kvinnene i "the safe house". Typisk Larry å kverulere med de. Likte også veldig når han og Leon konkluderte med at den store kvinnen lett kunne ha forsvart seg selv, og sikkert har sneket seg inn i huset. Fantastisk. :D

Lenke til kommentar

Scena når de var på strippeklubben var også morsomt. Leon som sier at puppene snakket, og "blabbermouths". Også ansiktet til Larry når Lewis kjørte forbi når de dro derfra. Instant epicface.

 

Middagen til Larry og Richard Lewis var også genial...comparing balls to breasts.

 

“Have you set aside a day when you’re going to finally look at her face?”

 

“It’s very hard to apologize to a dog because they’re… a stupid animal.”

 

“So you think that all black people look alike?” “I think that all… computers look alike. Have a nice day.”

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Virker ikke som det blir noe Danson i år. Han har hvertfall ikke filma noe for sesong 8, eller blitt annonsert av HBO til siste sesongen. Men et par gode bortsett fra Michael J. Fox og Ricky Gervais som også debuterer på serien i sesong 8.

 

Jonathan Ames(bokforfatter og skaper av komiserien Bored To Death), Harry Hamlin (Veronica Mars), Michael Gross (Family Ties) og Aida Turturro (The Sopranos) skal blant annet være med i den resterende delen av sesong 8.

 

Ang. Funkman. Liker og hater Funkman selv. Stemmen hans er irriterende, men karakteren hans liker jeg godt for tiden. Det er et par scener jeg virkelig ler hvor de fornærmer eller snakker om han som jeg ler godt av. Syntes hele plottet hans i ukas episode var gangske morsomt, beklager men jeg lo litt av da han satt på gangen etter Larry hadde sex med palestineren.

 

Det med Rosie sine lyder syntes jeg var så herlig, det minte meg om noe jeg opplevde så utrolig mye på et veldeighetsball jeg var på for et år tilbake. Føler Rosie er en karakter jeg elsker å hate på serien, ikke fordi hun er dårlig men fordi jeg hater karakteren.

 

Uansett er jeg storfornøyd med sesong 8, selv om jeg var enig i at de to første episodene av denne sesongen var bedre. Larry er uansett konge hver uke.

Lenke til kommentar

LOOOOL Larry er et forbilde lol.

Så jævlig fett når han ba hun ungjenta stikke av hahaha. Han har blitt tøffere med åra.

Jeg DIGGA hu gamle dama i begravelsen haha.

 

Jeg har kjent en sånne klemmefyr før i virkeligheten. Og han hadde alltid det samme teite utrykket. Det endte kjapt opp med at jeg dytta han tilbake lolol. Noen folk legger til seg så jævlig teite sosiale vaner.

Lenke til kommentar

Har noe av det samme med smilefjes på tekstmeldinger selv. Det blir litt sånn irriterende til tider med smilefjes på tekstmeldinger. Klarte å starte en krangel en gang på grunn av det.

 

Likte episoden bedre enn forrige. Smilfjeset på panna i begravelsen var noe av det jeg lo mest av. Haha, typisk Larry å bli helt fra seg på grunn av 60 dollar, noe rundt 320 norske kroner.

 

Et par kjente med i episoden her. Å to av dem er med fast på to andre HBO-serier, Lauren Bowles fra True Blood og Rebecca Creskoff fra Hung. Litt gøy med Harry Hamlin og Michael Gross (Family Ties) i samme episode og. Samtidig med Patrick Fishler fra Lost, Mad Men og Southland. Gode cameo`s Curb har. Elsket det med legen Gross spilte som endte opp med å komme seint i begravelsen, rett etter han klarte å rette opp det med at Larry lyvde om at han lar pasientene sine vente.

Lenke til kommentar

Jeg er helt med Larry når det gjelder pengene. 300 kroner er mye penger, og jeg gir ikke det bare fra meg uten å bry meg. Hun var sånn typisk rikingjente som ikke kjenner verdien av penger, og ikke tok hensyn til Larrys økonomi.

 

Larry er smart fordi han ikke kaster penger i søpla. Hun kunne i vertfall nevnt det for han at hun skulle betale tilbake senere, uten at han måtte ta initiativet til det.

Lenke til kommentar

Haha, nå post-"nyeste episoden" forstår jeg hvorfor du harrassa meg på facebook pga bruk av smiley, Maury! :D

 

Jeg likte så klart episoden som vanlig. Denne sesongen har veldig høy kvalitet til nå, og jeg tror kvaliteten kommer til å nå et klimaks i Ricky Gervais episoden. Noen her som vet om det er lenge til Gervais-episoden kommer?

 

Ramius:

 

Jeg tror litt av spøken går på at det for Larry er ingenting. Han er søkkrik på grunn av Seinfeld. Derfor det blir så sykt vittig når han henger seg opp i penger av prinsipielle årsaker - som han med godt grunnlag kan gjøre.

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Ricky Gervais episoden er 14 august eller noe sånt. Altså ikke førstkommende søndag, men neste søndag. Som blir mandager for oss. Som jeg har sagt til deg Autzen :p

 

Føler jeg blir mer gira på Life And Times of Tim hver uke når jeg ser Curb. Seriene minner meg om hverandre, selv om de er to så forskjellige serier. Tim minner meg til tider om Larry, på en måte.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...