-iL- Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Tenker spesielt på den forbi Furuset som nylig har blitt åpnet. Hvorfor skal de på død og liv legge fortauskanter på denne? Jeg har allerede punktert 1 gang pga av de, og må i fremtiden bare bremse ned foran de, så jeg ikke punkterer igjen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Lurer på det samme selv, de bygger sykkelveier med svære stup...Jeg skulle ønske Norge kunne bygd slike sykkelstier man har f.eks i nederland og danmark. Her i sarpsborg har man gjort et forsøk på det, vi har en remse på ca 200m som man kan sykle på...lol Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Tenker spesielt på den forbi Furuset som nylig har blitt åpnet. Hvorfor skal de på død og liv legge fortauskanter på denne? Jeg har allerede punktert 1 gang pga av de, og må i fremtiden bare bremse ned foran de, så jeg ikke punkterer igjen. Sannsynligvis forde de som bygger og planlegger disse neppe har satt sine ben i en sykkel. Og om de har, er det sannsynligvis en billig hardtail "terrengsykkel" fra biltema el. no slikt På sykkelveien langs e18 fra oslo til sandvika har de funnet det for godt å grave ned rader med brostein som 'fartshumper' i sykkelveien. Skal si de virket ja. Ett stk scwalbe ultremo zx ødelagt og ksyrium elite hjul med bulk i felg og med behov for retting... Bruk heller veien der du kan. Endret 29. september 2011 av sverreb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå