Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Linerle. Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Link til bildet Et veldig flott bilde! Bra komposisjon! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Et flott bilde av en fin fugl Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Link til bildet Et meget fint utsnitt og et flott lys, Torhild, men jeg blir sittende å se på bergkanten over linerlas nebb og undre på hva du har gjort her da den trekker så mye oppmerksomhet. Tror en større blender på rundt 5,6 kunne hjulpet for en mer diskrét bakgrunn. Skulle gjerne sett mere struktur i linerlas fjærdrakt Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Link til bildet Et meget fint utsnitt og et flott lys, Torhild, men jeg blir sittende å se på bergkanten over linerlas nebb og undre på hva du har gjort her da den trekker så mye oppmerksomhet. Tror en større blender på rundt 5,6 kunne hjulpet for en mer diskrét bakgrunn. Skulle gjerne sett mere struktur i linerlas fjærdrakt Takk for kommentaren. Ser der er noe rart foran nebbet ja - har vel slurvet med litt kloning der. Det er greit å bli gjort oppmerksom på detaljer som jeg overser Skulle ønske mer detaljer i fjærdrakten, men det klarte jeg ikke. Endret 11. juli 2011 av Torhild Jansen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Som allerede nevnt kunne det vært litt mer detaljer i fjærdrakten... Men det er et sjarmerende bilde:) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Et godt komponert bilde der fargen på Linerla står godt til for/bakgrunn. Detaljene i fjærdrakta er nevnt, og jeg lurer litt på om bilde kan være kraftig croppet? Mvh Morten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg